~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, July 3, 2010

.. ~ haha ~ ..


salam all ..

huhu lamanye aku x tulis ape2 kat blog aku nih .. haha kemana menghilangnya aku ? hehe aku g tioman selama 4 hari 3 malam .. huhu selebihnya masa aku habeskan perjalanan pergi balik kesana dan ke sini .. huhu mule2 memang agak tak seronok la sbb kena tinggalkan family aku nih .. amat malas la aku kan .. hehe tapi apakan daya , aku terpaksa gak pegi .. untuk puaskan hati sendiri .. tapi kan , aku ada story sebelum aku nak g tioman .. hahaha cite ni lawak n kadang2 ase cam nak guling2 sambil nanges pun ada .. hahaha

aku bukan nak jaja kisah nih .. cume aku ase cam unfair plak dgn ape yang aku buat .. bile aku xplain dia xnak dengar .. adoii .. pahadal aku xpenah ckp pun dgn dia .. huhu dan dia leh pilih pompuan laen yg lebey baek n chantek dari aku .. aku confirm la .. huhu dia keja ape ? aku pun xtaw .. hahaha aku malas nak amek port .. yang aku taw , dia nih ada and penah pakai keta yang aku idamkan .. frust ! haha xpela .. huhu kat sini aku nak terangkan mana taw kot2 dia terbaca ke kan .. ada aku kesah dia nak baca ke x .. of course tak !! haha oke .. aku bukan gadis meta oke .. aku suka amalkan besederhana .. tapi bab makan aku fkir 3x dlu .. haha yang laen aku tak bape nak tonjolkan sangat .. xdak ape yang dapat pun .. huhu laen plak , aku xbesa kuar or jumpe dengan laki2 yang aku xpenah kenal .. suka hati la nak kata ape pun .. nak kata aku kuno pun aku xkesah sbb ini lah aku .. aku xsuke prentend .. aku sangat sempoi .. xsuke amek taw hal org2 yang aku tak suke .. buang karan .. aku seorg yg degel .. hanya sesetengah org je yg mampu mengawal aku .. haha erm .. dah la .. xseronok pun cite pasal aku nih .. nak taw ke ? xpayah la .. sendiri kawan sendiri nilai oke .. aku pun dah xnak kaco dia dah .. biarlah .. aku banyak mintak advise "laki2 jangan kasi muke!!" dan aku sangat2 setuju .. haha abaikan ..

dah g tioman tu , taw2 la ape yang aku buat .. snorkeling dari tghari smpai petang .. huhu malam plak lepak n menghabeskan masa bersama teman2 .. huhu main saidina , maen uNo .. haha aku yang tak reti maen pun dah boleh men sket2 .. tambah2 siap kasi idea pd kawan aku tok menang .. haha oVEr~~!! haha hari ke3 xtaw nak buat ape .. sepatotnye kena round the pulau .. tapi xtaw kesilapan ape .. aku malas la nk pk panjang2 .. yang aku taw nak berjalan2 tak jadi sbb xdak org yg nk guide .. ntahla.. rugilah kan .. tapi masa tak buang macam tuh .. masing2 pakat p tanya sana sini .. akhir skali dapat offer baek punye .. rm70 per each p round the island .. naek bot lajus! haha mmg best .. 1 pulau tu kite org round .. sape yang tak pergi , tak nak pergi , merajokkan diri TAK NAK pergi , hard to say sorry la kan .. best gile o0o0o g sana .. hahaha pUAs !! pas nih nak g jenjalan lagi la .. hehehe next trip maseh lagi dalam perancangan .. hehe picture ? bukak je FB aku nanti nampak la .. sebabnye aku just tag je .. malas nk upload pict .. haha sian kan .. ekeke

oke la .. penat pun tak habes lagi .. nak cas balik tenaga yang dah hilang banyak semalam .. huhu kat bawah nih pict terbaru la kirenye sebab muke dah terbakar .. haha dah bertukar kaler .. hahaha jangan komen ape2 tentang perubahan kulet ku itu k .. hahaha k daa ~~


ni pict amek dalam keta wawan .. thanks wawan .. =)

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: