~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, July 26, 2010

..debaran..


ah.. hati ini berdebar lagi.. apakah sebabnye.. bosannye hidup dalam debaran..
hurmm.. slalu lak tuh.. cam aku ada wat salah jew.. hurmm.. knp kah??
hati.. jangan lah berdebar lagi..
bukin aku runsing lah..
dengan manusia yang xnk mengakui dirinya sendiri..
mcm2 aku lalui skrg nih..
aku xkejam la.. aku pun ada hati dan perasaan lagi..
kenapalah perlu menduga hati ini??
aku penat lah.. haishh..
kalau niat kau jujur dan ikhlas, pls la..
jangan duga hati aku lagi k.. aku penat..
ermmm.. wpun aku kenal siapa kau.. aku tetap akan memaafkan seperti insan laen..
dunia.. dunia.. dunia..
kenapa perlu sebegini?? haishhh
xpelah.. aku nak tenangkan dirilah..
mencari ketenangan selama ini yang dicari.. huhu
harap ku temui.. hehe


No comments: