~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, July 20, 2010

~ semalam ~

assalamualaikum pembuka bicara..

Semalam..
Jika ditanya tentang semalm pasti ramai yang mempunyai kisah semalam yang berbeza2.. begitu juga aku.. ada yang sedih , ada yang melucukan, ada yang menggembirakan.. yang mampu aku nyatakan semalam itu adalah semalam.. haha apelah aku merepek pagi2 nih.. semalam aku tgk wayang cte eclipse.. cite yang mengisahkan pasal cinta yang merebutkan sekeping hati antara puntianak dan serigala.. hehe lawak je bile di olah dalam bahasa melayu kan.. hehe tak pe.. tak kesah pun bagi aku.. erm.. balik dari keja terus aku tunggu kat KLCC.. tiket beli time tu gak.. hehe ape yang aku nantikan aku dah tengok dah.. hehe seronok.. puas.. hamper menitiskan air mata gak la aku tengok cite nih.. hehe pada jiwa aku yang lemah ini, pasti mudah untuk aku mengalirkan air mata.. hehe lupakanlah..

semalam gak aku ada cite lain.. antara seorang kawan dengan kawan yang laen.. hehe perkenalan hampir 10thn tapi tak pernah bersua muka.. hebatkan.. aku kenal dia lama dah.. since aku form 3.. aku selalu tukar2 soalan periksa dengan dia.. hehe dia seorang yang baek.. aku ust pernah dengar suara dia je.. rupa?? erm.. dia ada la kasi pict dia.. tpi dah lama dah.. sekarang nih tak tahu cam ne muka dia.. semalam dia msg aku.. aku dengan bangganya bertanyakan nama.. dan dia nyatakan nama pendek dia.. sedangkan dia sendiri taw yang aku xpernah panggil dia dengan nama pendek dia tue.. aku selalu panggil dia akbar.. sebabnya laen dari yang laen.. hehe msg punya msg, dia berkata "Bile la aku dpt jumpe ko, kenal dah dekat 10thn" bile aku baca msg dia aku tibe2 ase sendu plak.. mcm sedih pun ada.. kejamnya aku sebagai seorang kawan kan.. hehe nak buat cam ne.. aku mmg takot nk jumpe org.. haha so, mintak maafla yew.. hehe mcm mane aku leh kenal dengan dia.. dulu2kan femes dengan chatting IRc.. so, dia salah seorang kawan IRC aku yang paling lama la.. hehe xpe.. ada masa nanti, Tuhan pasti akan temukan kami.. aku yakin dengan ketentuan Ilahi.. kalu xsempat jumpa tuh, mungkin ada sebab2 yang munasabah kenapa aku tak dipertemmukan.. hehe

o0o0o ya.. aku ada sorang lagi kawan yang dah kenal 8thn, then baru jumpa.. dia jumpe pun sbb dia dah nak kawen.. mungkinhajat dia nak jumpe aku before dia kawen.. huhu muka tak banyak beza.. hehe sekarang dah kawen.. duk kat JB.. baru aku perasan skrg.. aku mempunyai kenalan yang lama tapi aku xpenah pun jumpa.. aku tak de hajat ke nak jumpe.. hehe ada tuh mmg ada cume aku takot.. aku biasanya takkan jumpa sorang2 la.. selalunya akan berdua dengan kawan aku.. hehe kecualilah aku jumpe dengan kawan2 yang rapat dengan aku, yang penah aku kenal dan bf aku.. aku ada bf ke? haha tu dlu punya cite.. skrg aku single.. ramai yang tanya kenapa tak mencari.. jawapan aku ringkas, aku tak nak buang masa.. hehe aku yakin Tuhan dah tetapkan jodoh aku.. aku just perlu menunggu je.. hehe lagipun, telah aku kuncikan pintu hati aku utk mana2 lelaki didunia nih melainkan pada bakal suami aku je.. bukan aku tak sunyi, tapi aku pujok hati aku.. "aku tetap gembira walaupun aku kesunyian seorangan.." erm.. lupekanlah..

hari ini adalah perjuangan.. perjuangan yang perlu ditempuhi setiap insan sbbnya kite tak tahu ape yang akan berlaku dhadapan kite nanti.. hehe okelah.. aku pun nak siap g keja nih.. hehe ada masa aku coretkan lagi oke.. ;) jaga diri hiasi peribadi.. ;) salam..

No comments: