~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, July 26, 2010

..gile..


bukan aku yang gile tapi ada orang laen yang gile sbb mengacau aku pagi2 buta.. bile masa pulak tah aku ada kenalan yang dok kat shah alam then pindah ke pantai dalam.. what the fcuking shit u try lying on me?? sumpah aku xpenah kenal pun mane2 umat yang dok kat shah alam melainkan kawan waktu belajar.. itu pun sebab derang cari keja.. haishh.. aku tak suke.. bile aku tanya baek2 xnak jawab mmg aku marah.. xperlu jadi pengecut mcam tuh nak kenal dengan aku.. be gentleman.. kalu betul aku penah kenal ko, just say ur name.. kalu aku lupe pls remind me.. pastu panggil2 aku cyg.. damn!! i really hate that word la.. aku xkenal pastu nak panggil aku cyg lak.. ah.. sumpah aku meluat!! dah la dengan mood yang xbaek nih, pastu nak plak ada gangguan org gile tuh.. sewel.. huh!!

oleh kerana si gile tuh mengacau aku, hilang mood aku tok tido.. VUDUS!!

No comments: