~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, March 14, 2010

..wah..


wahhhhhh.. ari yang indah ari ahad.. aku seronok tdoo.. puas.. lately nih asyik tdow lambat then kena bangun pagi, sedangkan kepala maseh berdenyut2 lagi.. kali nih aku puas tdoo.. huhu cam ase kat syurga dah.. syurga duniawi.. hahaha bile dah bangun p basoh2 baju, kemas bilik aku sket2, pasnih nak beli makanan kat umah sebelah nih.. ekeke senang.. xpayah p jaoh2.. kakak sebelah nih ada masak.. senang la aku nk membeli.. huhu thanks kakak.. hehe

erm.. aku nih besalah suke menyakat org.. tapi aku bukan cari pasal.. hehe besalah org dah xsuke kan.. lagi la aku suka sakat.. hahaha biar derang ber+++++ menyampah dan meluat dengan aku.. ekeke cam besa.. tetibe jadi ruten harian lak.. eeke cari post terbaru.. huhu bile cari2.. aik.. xdak plaks.. huhu xdak post terbaru ka?? la.. penat je aku berblog dengan penuh semangat kali nih.. xdak plak tulis aku kata cari publisiti murahan.. huhu mungkin terlalu awal kot.. xpe2.. kite tk laen ari k.. hehe seronok bile wat cam nih.. pastu gelak terbahak2.. hahaha dah la.. xlarat nak gelak terbaak2.. hahaha nak g beli makanan.. huhu okelah.. maw wat ape2 yg patot.. adios.. huhuhu

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: