~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, March 15, 2010

..gembira..

waaaa.. hari ini kamu membuat saya tersenyum lagi..
terima kasih yea si comel..
saya sangat senang melihat kamu yang serabut itu.. hehe
kamu tetap comel pada pandangan mata saya..
jangan ditanya sebab apa saya suke melihat kamu si comel..
kamu ada apa yang orang laen sukar perolehi..
senyuman kamu manis.. hehe
saya sangat sukew..
jadi, xhairan la bila saya niat berhias untuk kamu.. hehe
sebab saya rasa seronok melihat kamu..
even kamu tak tahu saya suke tgk kamu..
itu dah memadai bile kamu balas senyuman saya.. hehe
sesungguhnya hati saya sgt riang..
kalau boleh saya nak hari2 jumpe kamu..
nak hari2 berhias utk kamu.. hehe
supaya kamu boleh tersenyum melihat saya.. hehe
terima kasih ya..
saya seronok , gembira, riang..
xboleh diluahkan dengan kata2..
hari ini saya tersenyum riang.. hehe
taep kat blog pun senyum2.. suke!!!
terima kasih yew awak.. ;)
harap2 hari ini akan berakhir dengan kegembiraan..
harap esok pun sama even tak dapat melihat kamu.. hehe
k la.. jaga diri ya si comel..
hehee hari ini penuh dengan senyuman.. hehe ;)


-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: