~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, March 3, 2010

kisah rakan serumah

assalamualaikum pembuka bicara ..

hehe lama gak aku x update kat blog nih .. dlu law ada cte je teros aku update .. skrg nih ase cam malas lak .. yelah .. tetiba rasa org kata nanti show off sangat pasal peribadi .. hehe tapi xjugak .. xsemua yg aku cte nih adalah ape yg terjadi sepanjang hari ini .. hehe abaikan la ..

storynye pasal aku la .. sape lagi .. xkan pasal org laen kot .. kata blog aku .. hehe oke .. forget it .. ape tah aku merepek nih .. hehehe oke , pada hari selasa ( hari ni hari rabu .. ) aku telah memborang sebanyak 4 helai sekali gus .. puas ati aku .. haha selama nih tercari2 gak la selendang baru .. aku check kat kawan2 aku punye blog .. semua jenis aku dah penah pakai .. hard to say sorrt la mt friend .. sbb xberani nak terus terang dengan kamu .. takot kamu kecik ati .. hehe pict selendang tue ? xpayah la .. nantikan jew selendang baru aku pakai .. hehehe seronok menghabeskan duet .. dah bf xdak nak ajak jalan2 .. so habeskan masa dengan selendang je la .. nanti2 dah ada bf , habeskan masa + duet dengan bf p jenjalan .. sape tah nak kat aku nih .. hahahhaaha

nak dijadikan cte la kan masa aku beli shawl nih .. hehe mmg kelakar la .. mule2 aku tgk sorang2 , aku cop la sehelai tudung dlu .. mcm xdak feel nak beli sorang2 .. aku tunggu roomate aku balik .. bile roomate aku dah balik , tgk semula shawl2 tue dengan roomate aku .. pastu housemate aku lak balik .. hahaha lagi la meriah tgk shawl nih ramai2 .. law xlawo , reject teros .. ekeke kire aku kebas 3 la .. hehehe pastu datang lak housemate laen .. nih pun sbb mulot aku yg gatai gtaw dak eza nih ada jual shawl .. haha ape lagi , buke semula kedai shawl kat bilik aku .. hahaha kali ke3 aku dok belek2 shawl nih .. skali dak lina nih pegi bukak ada 1 shawl nih .. hehe teros aku ckp , ah lawo .. naaaaaaaakkkkkkkkkk~!!! hahaha gile sengal kan aku .. mule2 kasi lina try dlu .. pastu teros aku mintak nak try .. kesudahannya .. teros jadi milik aku .. wakakakakakaka cte yg kedua lak , dak ila nih p buka shawl nih .. dengan aku , kadang2 aku rajen dok bukak shawl nih .. kadang2 aku malas .. hehe bile dak ila bukak , dengan sepantas kilat syu amek kata nak .. ceh .. mmg lawo ar .. dwi kaler .. seb bek aku xkebas ..dengan rakus ila menjawab .. AH~! xboleh .. ila punya !! hahaha.. hahaha mmg cantek .. sian dak ila .. shawl yg dia nak dikebas org .. tok memikat ati ila balik , aku pun suggest la kaler laen .. skali bukak , bapak cantek .. nyesal lak aku xsambar .. hahaha tu la pompuan .. napsu banyak sangat .. hahaha mmg giler la .. siap berebut2 nak beli shawl .. hahaha kelakar kan .. tapi best .. jadikan kenangan .. jenis kaen tuh pun sedap .. bukan sebarang kaen yg aku penah beli .. heheh

to my house mate , i enjoy with u all .. thanks coz being a part of my life .. i love u guys .. korang dah macam adeq2 aku dah .. seronok~!! hehe kak harap , kite xkan gado2 oke .. syg korang .. ehehe begitu la kesudahanye .. berebutkan shawl .. hahahaha

sekian ~!

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: