~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, March 12, 2010

masalah demi masalah

masalah demi masalah .. kenapa datang cam nih?? aku cube terangkan ko xnak dgr.. bile aku soh jelaskan ape yang xpuas ati mmg sah la ko tujukan aku kan .. aku nih bersalah.. oke.. aku ngaku la demi nak puaskan ati ko tuh.. kenapa menda kecik nih ko nak terasa eh?? ko kata aku batu api oke.. BATU API.. and the best word is P MAM.. bile aku ckp aku pun xhengen nak kawan dengan ko yg sikap cam nih taw lak terasa ?? aku malas nak kecoh2 or nak buat publisiti murahan kat blog aku nih pasal ko.. ko sendiri ingatlah perbuatan ko dengan kawan baik aku sendiri.. pasal ko aku hamper2 putus kawan..tp ada aku melalak2 sana sini nak show off sape dalangnyew??? aku xbuat sbb aku taw sape yg khianati aku.. aku diamkan diri.. menda yg ko buat kat aku nih lagi besar dari ape yg aku buat kat ko.. kata soh matang sket..aku xtaw la sape yg xmatang.. dlm banyak2 kawan ko yg paling aku hormat.. sbb ko pendiam.. tapi bile ko dah cube usik perasaan aku.. aku secara xsengaja cube nak saketkan ati ko.. tlg la paham.. entri tuh bukan tok ko..cara ape aku nak xplain dengan ko??

bukan sket ko cte pasal aku.. banyak.. cume aku nih jenis pekakan telinga.. and aku nih nak taw dari mulut ko sendiri.. law salah bagi taw aku.. bukannye ko terang2 mengata aku.. tlg la.. aku dlu belajar kos TELEKOMUNIKASI bukan KOMPUTER.. aku xtaw semua menda2 pasal komputer nih.. backup ape ke.. aku baru nak blaja sem nih subject SYSTEM ADMIN.. ko taw kan.. dan baru td aku paham bab tu.. knp ko xnak terangkan pada aku.. knp nak melalak sana sini ?? aku xpaham la dengan ko.. ckp la terus terang.. aku mmg dah give up la dengan ko nih.. nampak muke baek tapi sbnrnye hanya TUHAN je yang tahu..

ko nak kata aku soh matang, ko tuh sendiri matang dlu.. antara ko dengan aku sape yg lebih tua tah..law aku bergurau dengan ko skali pun xdak aku nak akta p mam ka , batu api ka , xreti nak wat assignment ka, apa ka, emo ka.. xdak dak oke.. XDAK!!

dah la.. aku malas nak pk dah.. pandai2 la ko nak describe aku cam ne.. aku pun xsuke nak panjang2kan story tapi bile menda yg xbetul bagi aku org cte aku mmg marah.. nih ja cara aku leh kasi taw ko.. dah la oke.. law aku salah aku minta maaf secara public kat ko k.. ko nak maafkan or x.. terpulang la pada ko.. aku xnak amek kesah..


No comments: