~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, March 10, 2010

..


sepi yang merantai hati ..
bayangmu seakan - akan ..
lirik yg bermakna ..
adakah aku merinduinya ?
aku sendiri xpasti apa yang aku lakukan skrg nih ..
cuma aku teringat kembali kenangan lalu ..
berkasih kasihan dengan kamu ..
indahnya hidup ketika itu ..
kita pun hamper berkasehan ..
kerana impian kita terpisah ..
sabarlah menanti ku akan pulang bersama cinta ..
tapi ..
mungkinkah semua itu akan berlaku ?
penatku menanti dan terus menanti ..
tapi akhirnya kau yang pergi tanpa kata ..
sabarlah diri ..
mungkin ada yang terbaek utkku ..
biarkanlah dia bersama kehidupannya ..
pasti nanti kau akan kecapinya jua sepertimana insan laen ..
aku masih simpan kenangan itu dihati aku ..
untuk merungkaikannya sendiri aku xmampu ..
kepada yang di ingati ,
semoga berbahagia selalu ..
walaupun kau semakin hilang dimata ..
tapi kau masih dihati ..
aku akan kenangi saat itu selagi kau dihati ..


-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: