~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, January 2, 2010

~home alone .. ~

assalamualaikum pembuka bicara .. ( wajib jawab taw .. )

ermm .. ari ini aku sorang2 ja kat umah nih .. layan cte hindustan .. ase cam seronok la cte tue .. aku ase tenang la cte tue .. sai ape aku suke sangat tah .. aku pun xtaw la nk cte cam ne .. huhuhu bile dah dok umah sengsorang , pepaham la aku buat ape .. dok melalak2 .. ekeke dengan harapan nak jadi penyanyi terkenal .. hahaha oke oke oke .. aku taw semua tu dusta semata2 .. xterniat pun nak jd cam tue .. setakat ilangkan bosan leh la .. hehe

nk kena kemaskan barang2 .. bawa ape2 yg patot .. n ari ahad aku nk anta semua barang2 kat umah sewa aku yg baru tue .. then , cadang nk lepak sri iskandar balik .. y ? tah la .. sbb abg aku x kawen agi kot .. aku pun dah tanya dia dah n dia kata YES .. huhuhu seronok sei .. hehehe

berjalan2 sakan .. xpon p karok ka ari isnin tue , then baru p balik perak .. huhuhu seronok .. ekekeke hopefully ada la geng nak karok isnin nih .. sape nak join ? sila angkat kaki .. hahahaaha

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

2 comments:

aREezD said...

wah...bestle dpt dok umah bru..hehe

qaseh qist said...

huhuhu rumah yg kecik jew.. hehehe