~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, January 12, 2010

~2nd day..~

assalamualaikum pembuka bicara ..
( jawab dlu taw .. )
eerm .. kali nih N3 aku pasai 2nd day kat sekolah tercinta ku unikl .. huhu semalam kelas cam besa je la .. xbape rajen sngt .. semangat tak melayang2 ke mana tah .. adoi .. puas kutep blik semangat , tapi terlepas gak .. huhu xdak kekuatan tol .. sape sudi beri kekuatan pada aku ? haha merepek la .. kali ni kelas system admin .. pas ni kelas ITA ( information technology and application ) lab yang sama .. pergh law da kelas pas nih confirm kena beli makanan la bawa makanan dalam kelas .. huhu
oke la .. aku shortkan story .. aku pelik .. bile dekat rumah lagi lambat kelas aku g .. umpama macam kat bangsar je umah aku .. hahaha mane x nye , aku lambat 30 minit kot .. hahaha semalam dan hari ni .. hahaha mmg superb la .. asyik kena perli je la ..
kawan : ha ? ( agak terkejot .. ) lambatnye .. jem ke ?
aku : ha la .. jem kat traffic td ..
kawan : ikut aiwei mane td ?
aku : ikot aiwei DUKE .. hahaha
kawan : o0o0o igtkan aiwei AKHLEH ..
hahaha lawak la .. aleh2 bile masok kelas , confirm lambat 30 minit .. hahaha bile masok jew semua pandang .. hahaha padan muke aku .. ngeh2 .. skali masok tgk derang ngah introduce kan diri .. huhu dah sampai blkg .. aku n syu ape lagi dok tgh2 .. huhu sekali tuh ingat kena introduce kan diri .. aleh2 x .. hahahaha mmg seronok la .. Encik Razman tuh mcm xtaw jew yg kami lambat masok .. malas nak care la .. ekekeke
senangnye idop bile lecturer xmarah .. besa la mule2 kan .. dah lama2 maw kena hempuk kat meja kot .. hahahaha erm .. skrg ni kelas xdak .. hoyeahhh .. seronok la .. minggu depan lab xdak .. hehehe hoyeah .. tapi lecture ada la .. xleh nak wat ape la .. k la , maw balik suda .. hehehe kul 1130am kang ada kelas agi .. hehe k la .. daa ..
-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: