~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, January 16, 2010

~berjalan2 riangkan hati .. ~

assalamualaikum pembuka bicara ..
( jawab taw .. )

erm .. ari ni aku nk cte ape yg berlaku 2 -3 ari yg lepas .. hehe disebabkan kemalasan yg berganda2 , aku malas nk wat .. hehehe leh dikatakan 1 ari tu aku berjalan jew .. pas kelas remote access yg menggeronkan , ayu decide nak blnja aku mam kenny rogers .. nyumi nyumi nyumi .. sedapnyew .. my favourite tue .. ekeke ayam dipanggang n makan dengan kuah black paper .. sgt lazat .. sluurrrppppp .. sementara nak tunggu ayu menyettelkan diri dia , aku makan la sorang2 .. hehe kiteorg amek masa hamper 1 jam lebey lepak kat situ .. punye la lama .. org yg dtg lambat dr kiteorg pun da habes mkn .. haha sumpah xpenah buat oke .. ekeke apa2 pun thanks to ayu sebab blnja aku mam yew .. hehehe pas nih dah xmintak kenny dah kat ko ..
ekekeke masa aku g kat sane ada promosi .. sape2 yg pakai pakaian merah ada percuma buy 1 free 1 .. so kami pun mengambil la kesempatan yg ada .. barang siapa yg memakai baju warna kaler merah , mereka akan dapat peluang tersebot .. seb bek la , at that day ayu memakai baju warne pink .. mamat tue konsider merah .. huhu dapat la menikmati makanan tersebot .. ekekeke

ni pict aku n ayu kat kenny ..


then , dah kenyang perot suke ati , aku n ayu g la kat giant bawah tue .. beli barangan .. hehe beli barang2 dapo la .. bukan aku masak pun .. selalu kawan aku yg masak .. malas nk tunjuk skill .. hahahaha lom tentu sedap agi aku maasak .. hehehe ape lagi aku pun merayap2 laa kat giant tue .. seb bek ada ayu tlg carikan barang , law x confirm aku x dapat cari nye la .. sbb susunan xbape terator sangat la .. huhu hehe seronok gak beli belah even kedai xbape nk besar .. slalu tue kat tesco xtra , tesco or giant jew .. hehe semua besar2 la hypermarket tue .. kali ni kecik .. hehe mmg xleh paham la aku jap .. ekekeke

beli kaya .. seronok .. :)


smile semasa membeli .. hehehe


yew .. sy bershopping di giant ..

dah sudah tue , datul awek paiz call .. huhu ajak p tgk wayang .. seronok la berjalan2 .. p naek train sama2 .. seronok gak kan .. slalu tu law tgk wayang xramai sangat .. xpun xtgk wayang sbb aku xbape nak sangat layan wayang nih .. heheh leh dload ja nanti .. ekeke sblm masok panggong kami p la mencoci2 mate .. skali masok kat kedai elektrik ni depan TGV .. mak ai aku dappat tgk tv sebesar 103" arge la 220K .. mmg superb la kan .. huhu tinggi pun sket lebey kurang aku jew .. besar tu xusah cte la .. maw besar keta pun ada .. haha memang terjot den .. pastu jalan2 agi tgk peti sejok .. huhu canggih dah zaman nih cam3 peti sejok aku tgk .. cantek pun cantek .. harga pon cantek .. then tgk balik tv .. dapat 1 lcd sudah .. super sei .. superb .. ada 1 brand nih xtaw bape size .. arge RM 199,999 pergh .. mmg superb gile babun la .. huhu masa aku tgk pun dah gayat sket dah hahaha seb la org nak kate ape .. huuhu law dapat beli umpama beli keta .. huhu seronok idop tgk tv besar2 .. puas ati .. hehehe .. dah sudah tue , kami decide la nak p tgk kat klcc .. carila cte yang agak sedap .. aleh2 cte pe tah .. tajok pun xhengat .. dr. ape tah .. leh masok dalam mimpi .. agak karot la .. tah hape2 punye cte tah .. meluat gak tgk cte nih .. hehehe mengantok pun ada .. yelah very2 the lembap .. huhu aku berjaya menghabeskan pop corn dengan masa yg ditetapkan .. seronok .. aku share2 dengan ayu .. hehehe lastly , sampai la masa yg ditunggu habes gak cte tue .. hehehe aman idop .. tah sape punye cte tah .. mmg xbest langsong ..

bile dah sudah tgk wayang berangkat la pulang .. sblm balik cuci2 mata .. hehehe dah settle semua tu , p la balik dengan hati yg gumbira .. sblm balik anta ayu kat umah dia .. p mam la kat area umah dia .. kedai makan ape tah .. bapak punye pinggan dia kasi .. besar nak mampos .. hahaha seb bek la nasi yg dia kasi pun banyak .. kenyang la jugak .. lastly , paiz n datul anta aku kat umah .. hehehe thanks to paiz , datul and ayu sebab memeriahkan idop aku that day .. hehehe seronok gak bile berjalan2 .. selalu tu terperok je kat umah .. hehehe berakhirla sudah episod jalan2 cari makan .. ada masa nanti aku corat coret agi oke .. daa ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: