~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, January 16, 2010

~kelas ari sabtu .. ~

assalamualaikum pembuka bicara ..
( jawab yew .. )

ari ni ari sabtu .. aku baru je habes mam td .. dan kire 1 jam 15 minit kelas Multilayer switching aku dah habes .. hehehe ari ni da lab .. tapi sir aku Mr. Ahmad Maher , ajar lab + lecture skali .. dak2 kelas aku cam pasif mulenye .. yelah 7 org je dlm lab ari tue .. dan incik Maher mggunakan kuasa veto utk memandang semua student dia .. aiyorrkkk .. segan la plaks .. hahaha abaikan .. dia seorang pengajar yg bagos and banyak xperience .. waw !! terkezot aku smlm dia da mcam2 certificate .. menakjubkan .. huhu hamper terkedu jap la bile dia introduce dri dia smalm .. sempoi gilew .. huhu gaji sure masyuk riban2 punye ar .. hahahahaha

incik Maher ajar mmg btl2 pasai network .. dia tunjuk semua skali la .. mule2 aku ase cam xpenting la benda2 yg dia tunjuk tue .. tp bile dengar penerangan dia .. waw !! skali lg aku terkezot .. mmg xdak lecturer unikl yg wat cam dia .. respect la dgn incik Maher ni .. dia seorang yang mahir dalam network .. oppss .. bukan menghina .. tp kenyataan .. huhu yg xleh bla dak paiz gumok nih .. haish .. ada jew nk membahan aku kat kelas td .. aku bantai kuat pun still agi nak bahan aku .. xpahan den kekadang dgn paiz nih .. seb bek la dlm kelas .. law x , settle ko paiz .. hahaha

dah settle semua skali aku pun balik la .. huhuhu dengan penoh ase kelaparan yg berganda2 .. huhu dah xdak idea dah .. mata dah mengantok .. bye ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: