~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, December 27, 2009

~berjalan2 dimalam hari .. ~

assalamualaikum pembuka bicara ..
ari ni xdak N3 yg menarik pun ..
hahaha skrg nih aku maseh melepak agi dengan abg aku n kawan2 dia serta anak sedara aku kat cafe nih ..
internet leh tahan la ..
pc cam hampeh sket .. better aku pakai laptop aku yg xseberapa tu .. hahahahaha
nak dijadikan cte ..
xtually aku xbape sehat skrg nih ..
bayangkan aku kuar kui bape skrg nih ..
xpadan dengan org yg saket ..
hahahaha sure la xsama denagan org yg saket kan ..
agak2 la dah kui bape skrg nih kan ..
kata nak p beli ubat kat 7e , aleh2 p maen game .. hahaha
pas ni nak balik suda .. hehehe
at least hilang sket bosan yg melanda aku skrg nih .. hahahaha
tengs bro for today .. huhuhu
roger n out ..

-----------kalo rajen komen2 la yerk..-------------

No comments: