~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, January 18, 2010

~home alone .. (kl version..)~

assalamualaikum pembuka bicara ..
( jawab taw .. )

hehe ari minggu dipenuhkan masa dengan melepak di rumah sorang2 .. meroyan sorang2 aku kat umah buruk nih .. huhuh bangun tdow then bangun balik then tdow balik .. huhu tu je la aku punye ruten .. makan pun tidak .. hahaaha kan ke sengal tue .. aku kemas la bilik aku ni ape2 yang patot sbb ari sabtu aku ada amek bantal busuk kesayangan aku tuh .. hehehe aku ase cam dah komplet dah tmpt tdo aku .. hehe yela ada bantal kesayangan aku .. hehehe thanks to paiz , helmi (adeq paiz) and naggroe sbb temankan aku balik ke shah alam kejap semata2 nak amek bantal busuk aku .. hahahhaah pastu paiz pun bawak la ke rumah dia kat puncak alam tue .. hehehe leh tahan gak la umah dia tue .. part nak membahan aku mmg la .. tapi dia pun leh tahan gak .. hahahaha tengs jugak pada tuan empunye kete saidatul syuhada sbb kasi aku nek keta comel dia tue .. hehehe ----

ingatkan nak balik teros kan .. paiz kata nak makan kat kedai mak su kat sek 16 .. aku xbape familiar dengan 16 .. so paiz la bawakan .. huhu erm .. tang air tembikai dia xbape nk sedap la .. tang makanan tu leh tahan la .. aku xtaw kenapa aku leh kata besa ja .. mungkin sbb dah mlam so org xrama dia wat xsedap aku pun xtaw la kan .. huhuhu balik dari kl , teros on9 sampai ke subuh .. pas subuh baru aku tdow .. bangun xusah kul bape la .. hahahaha k la .. maw layan movie .. daa ..

** kadang2 pelik dengan ragam manusia .. just ignore it ..

---------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: