~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, November 27, 2008

Broken Inside...

assalamualaikum pembuka bicara...


hurm.. sedar x sedar dah dua ari aku keja dah..
time ada keja seronok la nak buat..
time xda keja, mati kutuk aku dibuatnye..
ape lagi aku pun wat la hal aku melayari internet..
aku pun xtaw ape aku nak buat...
last2 borak2 dengan office mate aku..
kite owang planning nak p perlis..
kakak en.mad kawen.. hehehe sambil2 tuh leh tgk sape gf baru dia.. ekekekee
sangat kedekut nak kasi taw sape awek dia..
sungguh xsupporting.. hehehehe akhirnye pecah tembelang ada awek baru..
dengan aku silapla... xnak kasi taw.. lambat laun aku akan taw dengan sendirinya.. hahaha
planing punye planning.. kite owang decide nak p malam jumaat tuh..
ada besh sket.. leh aku wat facial muka aku nih.. kasi cun..
mana taw sangkut dengan mamat perlis ker.. hahahahaha


erm.. aku sebenarnye sedey + saket + terluka + melukai = broken inside la senang cte..
cte nih pasal admire aku tuh la..
aku yang kenalkan dia pada owang.. aku balik yang saket..
kadang2 susah nak bernafas wei.... memang gile..
hampir2 mati aku dibuatnye ari tuh... mana xnye.. aku kenalkan dia dengan kawan aku...
pastu dia pun ada respon.. cakap mulut xda.. ati ada..
memang balik tuh aku mcm owang gile bawa keta.. dia taw la knp aku cam tuh.. aku ase..
kite owang miss understanding at 1 day.. semua kerana aku yang terlalu emo bila aku taw cte pasal dia.. hahahaha memang gile la..
hehehehe skunk nih aku nak kenenkan dia dengan kawan aku masa dip..
kawan aku pun mcm suke je dengan dia..
so.. xpayahla aku nak terangkan dengan lebih jelas dengan kawan aku tuh..
bile aku kenalkan.. hurm.. macam besala..
xleh nek bernafas.. hahahaha padan muke aku..
kenalkan dia lagi dengan owang lain.. hahahaha
skunk nih kawan aku very2 the excited.. herm... xleh nak kata ape la..
biarla.. semoga berkekalan n bahagia..
aku?? cube cari yang lain la.. hehehe


k la... layan cte ibu mertuaku.. hehehe layankan je la.. xda cte pun nak tgk.. sangat buhsan..
esok maw kerja then maw pergi ke perlis pulaks.. hehehehe
perjalanan yang jauh + panjang + memenatkan = gile.. hahahaha
k la.. bui bui..


wassalam....



note : kepada sesiapa yg mengenali admireku itu.. katakan padanya aku tetap suka + sayang padanya!!

No comments: