~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, November 22, 2008

saket..

erm... dah lama aku xtulis kat blog nih..
aku ase saket skunk nih... saket yg teramat sangat..
knp aku diguga sedemikian??
knp aku diperlakukan sedemikian??
hati aku terluka dengan perbuatannya..
knp dia melayani aku dan akhirnya menyakiti aku?
bkn aku pinta utk dapatkan penyakit seperti ini..
andai aku diberi peluang..
aku akan memilih penyakit yang boleh mematikan diri aku ini bila sampai waktunya..
oh tuhan.. dugaanMu hebat kali ini..
walaupun aku pernah melaluinya..
tapi aku xmampu untuk laluinya utk kali ini tapi aku terpaksa..
hanya satu ku pinta Tuhan..
berikanla kekuatan pada diri ini utk aku harunginya..

utk dia yang menyakitiku..
aku berdoa agar kalian bahagia..

mudah-mudahan dia akan ase ape yang aku ase...
Amin..



No comments: