~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, November 23, 2008

Siapakah dia??


assalamualaikum pembuka bicara..







<------sape mamat nih??







aku lalui banyak perkara dalam hidup ini.. tapi siapa insan diatas ini??? aku pun pelik..
kenapa dia muncul disaat2 aku sedang dirundung kesedehan??
ntahla.. aku pun xtaw sape umat nih.. aku xmenjanjijikan ape2 dengannya..
dan aku xmemberi harapan kepadanya..



ustaz mane plak nih.. aduh..----|


dia merupakan seorang pelajar dalam jurusan syariah di kolej insaniah kat Penang.. aku pun xpenah dgr nama kolej tuh.. tapi aku layankan jela..
nama dia Mohd Yusuf bin xtaw.. tapi yang best tentang mamat nih.. besday dia memang sehari selepas besday aku.. memang aku terjutla dengan dia nih bile dia cakap besday dia.. hehehehee

masa aku borak dengan dia memang kelakar habesla.. mana x nya.. dia pakai mic.. tapi aku rajenkan diri aku taip kat laptop nih.. memang sangat sengal.. satu je.. sebabnye aku xnak kasi dgr sore aku.. sore aku jahat.. aku baru kasi pict dia dah letak kat front page dia.. belum lagi sore aku yang mengada2 nih.. hahahaaha ape2 pun.. aku maseh baru dengan dia..
bergantung pada keadaan.. dan aku masih lagi meencari siapakah bakal suami aku yang sebenar.. hehehe k la.. nk tdow.. sangat penat..

wassalam.. pengakhir cerita..






note : barang siapa menjumpai lelaki2 ini.. ketuk kepalanya dan bilang aku sedang belajar menerima dirinya.. hehehehehe

No comments: