~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, December 24, 2008

Buwink..

Assalamualaikum pembuka bicara..

hurm.. skrg nih aku kat opis.. buwink yang teramat sangat.. mana tak nye.. aku ari nih ngulo jew.. hehehe xda buat keja pun.. hehehe makan then gunakan internet dengan sebaeknye... hehehehe

pagi tadi aku cuba riangkan diri dengan menghantar sms selamat pagi dan senyumla tuk permulaan waktu.. dalam banyak2 kawan.. sorang je yang reply kat aku.. hampeh sungguh..
kpd incik Kacak.. terima kasih sebab balas.. hahahaha

pastu as usual.. tido la sebelum kul 830am.. sebab masa tuh aku dah start wat keja.. hehehe aku xleh tdow... aku wat corat caret kat paper.. hehehe
aku pk cam ne nak cantek kan blog aku nih.. tapi ketandusan idea.. last2 aku pilih yang template mcm nih.. senang sket.. ekekeke
erm.. okla.. aku nak p merayapkan tangan niih.. nak edit blog aku yang xsepatutnye nih.. hehehe

note : ajari aku bagaimana cara utk berkaseh..