~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, June 19, 2011

..yeay! berjaya..



Salam 1 Malaysia..

aku sangat gumbira skrg nih kerana setelah gagal aku buat polkadot, aku berjaya buat apam melo.. haha ada kena mengena kew? haha abaikan.. saje nak update blog nih.. bosan yang teramat sangat kan.. haha tapi ada sikit tawar la.. maybe sbb gula yang aku taroh tak banyak dan lari sket sukatan asal sebenar.. hehe

sejak bile la aku terjebak dengan semua2 nih.. haha dah lari kos nih.. ekeke tapi seronok okay buat kueh.. yang paling best skali bile time makan.. anak2 buah aku makan.. waaa.. derang sure akan puji.. "sedaplah kueh yang acu buat nih.." haha nak taw perasaan aku time tu? sure la berkembang2 kan.. haha tapi bile takjadi kueh yg aku buat pun still mendapat gak habuannye.. haha mulut anak buah aku ni leh tahan gak.. haha law time masak2 tue, bile sedap aku masak siap compare dengan mak dia.. hahahaha tu yang aku tergelak habes.. hehe

kadang2 ade perkara best bile kite men masak2 nih.. yang best spt aku ckap.. tetibe da terbayang if anak2 aku cakap camtue.. ahhhhh bestnye.. haha berangan tak bertempat.. kah2.. aku suke berangan.. sape tak suke, kat hujung atas belah kanan ada tanda pangkah, sile klik okay.. haha aku nak layan bujang lapok nih ha.. k bai!

No comments: