~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, June 17, 2011

..nora elena? ada aku kesah?..



Salam 1 Malaysia..

Tadaaa.. see gambar sape kat atas tue? sure ramai yang meluat (bg org yang tak suke tgk cte nih..) bile gambar minah n mamat nih tersiar kat mane2 blog.. haha tadi aku jalan2 bca blog org la kan.. rata2 ada yang minat dgn mereka2 ini termasoklah aku.. dan tidak kurang tak minat gak.. aku bukan ape.. bile aku jalan2 ada la yang blog2 yg cte pasal kurang enak.. bagi aku tak salah pun kalau kite super excited dengan filem2 Malaysia nih.. kalau org Malaysia sendiri tak support, org mane lagi yang support?? dahlah kat tv skang nih banyak kuar cte endon.. dan cte2 Melayu yang menarik kurang best bile nak tengok..

kaymon lah.. support sket industri Malaysia nih.. pasal depa nak berangan ka, apa ka, lantak p depa la kan.. yang hang kalot pasai apa? aku akui aku memang super duper excited dgn cte nih and aku suke lakonan aaron tue.. berkesan.. wan sharmila pun menjadi watak yang dia pegang.. tapi aku xdak la berangan sampai tahap Yvonne tu la kan.. aku just minta pada Tuhan, supaya aku ditemukan dengan yang ikhlas dan menyayangi macam dalam cte itu.. tak salahkan kalau kite nak berdoa kan..? kalau kite tak berdoa nak mintak kat sape lah.. walau bf ghope cam hape tah tapi bile kite doa nak jadi macam dalam cte tu, tak mustahil la Tuhan nak bagi if kite benar2 ikhlas.. kan?

aku tak paham had tu ja.. laen aku tak nak komen.. sbb aku peminat setia cte tue.. dan aku agak ase cam unfair lah bile ada je manusia2 yang tulis tiada laki seperfect seth tan tue.. memang lah tak de, kalau kite berdoa, InsyaAllah Tuhan akan makbulkan.. biarlah tak hensem tapi baek! ape nak kesah? pastu nak sound2 bagai ape lah.. haha kelakar weh.. nak kata org pun kadang2 tgk la cermin balik.. ko tu tengok korean bagai, hindustan bagai, english movie bagai.. sure ada pun ase nak laki macam dalam cite yang korang layan tu kan.. so sama ja.. basic nye, kite hanya menonton dan yang menjadi kegilaan itu tugasnya hanya melakonkan watak.. that's all..


No comments: