~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, June 30, 2011

..entri hari khamis..



Salam 1 Malaysia..

yeehuuu.. hehe see at the picture.. taw kan.. tu maknenye org tue ngah nyanyi kan ? yang Qist pulak kan, kempunan nak p karok dengan kakak Qist td.. arghhh gile tensen hidup.. penoh semangat Qist nak p karok, aleh2 xdak lak.. adoyaiii.. dah la berjam2 mencari tempat tue.. salah info kan, berjam la jadinya even tempat tue leh jd 10 minit.. haha tak pe! xleh nak wat ape la kan.. huhu

bile da xde rezeki, Qist pun dengan separoh patah hati g la balik.. ingat nak g mesra mall, aleh2 akak Qist kata.. dah nak pukul 5.. anak2 dia balik kul 5 lebey.. sob sob sob.. last2 skali, pegi la expo yang ada kat sini.. hehe barang semua murah2 weh.. rambang mate Qist tgk.. fuuyooo.. yang datang dari melaka, penang.. pasni bile tanya balik, expo nih nak habes da.. means, nak pindah la sbb kurang memberangsangkan.. ermmm kesian gak kan.. payahnye cari duet.. ermm..

dah sudah jalan2 cuci2 mate, g la nearest taman permainan kat situ.. maen kejap jew.. nak hilangkan bosan jap sambil makan jerok! waw! heaven hidup Qist.. skrg pun nak melantak jerok gak! haha mmg febret Qist kan.. mamat tu lak kata jerok tuh mmg datang dari penang! waw! memang sedap la kan.. huhuhu

jerok pun da sampai, Qist nak melantak sekarang~ hahahaha bai!


**nikmat yang tak terkata bila jerok da masok dalam mulut! nyum3.. hehe