~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, June 5, 2011

..terhenti disini..



"Sedangku membaca wajahmu..
Senyuman menggambarkan sesuatu..
Jika kau fahami isi hatiku..
Ku tak ingin waktu henti tanpamu.."

Waa.. I'm so addicted with this song.. like my drug to heal my sadness.. haha poyo tak ayat aku.. haha abaikan.. bila aku dengar lagu nih, aku ase.. waw! bestnye.. knp la best sangat lagu nih.. ishhh nak dengar banyak kali pun tak muak2.. haha aku akan dengar lagu nih sampai muak.. bile dah muak, leh dgr lagu laen lak.. hehe maybe aku tengah down kot.. time aku happy sure xlayan pun lagu2 nih.. haha abaikan.. aku skrg nih dah kuat.. dah kuat dari sebarang benda yang boleh mengganggu emosi dan rohani aku.. ape ayat aku nih.. haha abaikan..

ermmm k la.. nk maen zombie lane.. da ramai da neighbor aku.. haha best2.. cityville aku da kurang men.. sbb lambat loading dan aku meluat nak tunggu.. haha k bai!


No comments: