~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, November 11, 2010


resah hati ini.. asyik teringatkan kamu..
mengapa kamu sering muncul dibenak difikiranku..
kamu menguasai minda aku tentang kamu..
pergilah jauh.. kita berbeza..
bagaikan langit dan bumi perumpamaannya..
hati ini berkata..

"aku mahu kamu..
aku perlu kamu..
kamu penyeri hidup ini..
senyuman mu yang sukar ku perolehi menjadi pengubat hati ini.."


sekiranya aku diberi peluang..
ingin ku luahkan pada dunia..
menyerlah perasaan yang aku alami ini..
ingin ku luahkan.. "aku sayang kamu.. aku cinta kamu.."
nada - nada cinta untuk kamu..
memanggil kamu sayang adalah satu impianku..
tapi ada batas yang menanti dihadapan kita..
berilah diri ini keyakinan andai benar kamu milikku..
sekiranya tidak, pergilah sejauh yang mungkin..
supaya resah hati ini tidak lagi menyesakkan jiwa ini..




No comments: