~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, November 19, 2010

..emosi..


ermmmm.. aku tak taw kenapa lately nih aku perlu emosi banyak sangat.. sampai melampau2.. haihhhhh.. semalam aku merajok gile2 terbabas dengan kak linda.. office mate aku tue.. yelah.. dia cakap dengan aku halfday, padahal 1 day dia cuti ari nih.. so aku macam gile bosan sangat2.. tak taw la kenapa jadi buntu gile2.. cakap bi pun cam budak sekolah rendah baru nak belajar.. haiihhh.. kenapa dengan aku nih.. sebenarnye aku hampir nak nanges semalam sebab aku orang yang last taw dia cuti 1 hari.. dia taw kenapa aku tak selesa bile sorang2 kat situ.. haha tak perlu aku cite kat sini.. tapi naseb baek kenny ada, abg azri ada n manager aku ada..

hermmm.. aku igt aku jalan dah lembap nak mampus.. kuar umah tepat kul 835.. smpai stesen 845am.. smpai stesen 854am.. dengan ati separoh gembira dan penoh harapan aku harap aku akan sampai office 925am.. tu ja dalam kotak fikiran aku nih.. macam2 alasan aku dah ciptakan tok manager aku and si kenny tue.. kenape perlu si kenny? jawapan paling mudah.. sebab dia mmg suke psyko aku.. so, aku dah siapkan jawapan tok dia.. harapan laen, aku harap aku sorang je kat area aku tuh.. dengan lemah gemalai dan alasan bertimbun2 dikepala aku melangkah pergi ke office.. bagi msg berontak kat member sebab xnak pergi office.. si faiz zaki tuh kasi cadangan balik ja rumah tidoq! tapi masalahnye aku lagi bape meter je nak smpai.. haihhh

tibalah kemuncaknya, dengan harapan tulus ikhlas.. sampai la ke office.. bile nak touch card kat pintu pertama tuh aku tak perasan.. bile pintu kedua masok baru aku perasan.. 908am?? haihhhhh.. kenapa cepat sangat aku jalan dan kenapa lambat sangat jam nih bergerakkkkkkk??? ahhhhhhhh.. tak suke!! tak suke!! haha nak tak nak, wat senyum yang paling ikhlas (sbnrnye tak pun..) aku senyum hampir kat semua orang.. yang leka wat keja tuh mmg tak la kan.. sbb aku pun tak pandang.. dan sememangnye dia taw aku payah senyum dgn dia.. law dia senyum dengan aku pun, aku akan rasa pelik balik.. haha

duduk kejap.. dah dengar org bersiul lagu kalu berpacaran.. haha adeh.. dari smlm kot sbnrnyew.. haha apekah, kenapakah dengan umat tue pun aku xpaham.. riang benar hatinye ari nih.. sampai aku pun pelik.. bile dia tanya aku lagi lah aku pelik.. haha nak taknak tahan jelah tinge aku nih.. xleh bla p toilet pastu buat air.. hehe aman sket tinge aku nih.. hehe saje je aku melepak kat pantry lama2.. haha

and ari nih saat ni ada mangkuk hayun yang aku tak kenal nak marah2 aku sebab aku tak kasi email facebook aku.. padahal aku dah bagi taw terang2 dah kat dia.. yang facebook aku nih tak boleh cari kalau bukan kawan aku.. susahnye nak terang kat orang yang tak faham bahasa kan.. pastu cakap kat aku nama lain.. pastu email dia kasi nama lain.. kan ke kantoi bodoh namanya.. padanlah tak nak kasi aku add dia sebab dia guna nama lain.. ntah2 nama email tuh pun nama lain.. ada ke orang buat private email gune nama betul?? kalau kat company punye email laen la kan.. nampak sangat dah terang2an tipu aku.. aku tak bodoh la.. haihhhh.. mmg betul la, angin aku sangat tak baek sekarang nih.. satu ayat untuk dia dalam nada yang lembut aku cakap.. "fcuk off.." puas!! haha sape soh tipu aku kan.. padan muke.. haha

tak perlu aku nak nyatakan siapa dan macam mane aku.. kalian ada mata, hati dan pemikiran untuk menilai aku.. kalau kalian berfikir buruk tentang aku, maka buruklah aku.. kalau sebaliknya, sebaliknyalah aku.. aku xkan bagitahu bagaimana aku, siapa aku dan cara aku.. rasa2 xleh nak bla dengan aku angkat kaki cepat2 sebelum aku maki dengan perangai kau yang cube nak menjauhkan diri dengan cara yang paling bodoh.. sekian.. dah la.. xdak mood nak story ari nih.. laen kali sambong oke.. daaa..




No comments: