~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, November 10, 2010

..fire drill..


Erm.. entri kali ini aku nak cerita dengan super duper excitednye pasal company aku ha.. hehe pagi2 agi aku ase company aku nih dah wat lawak seplastik la.. huhu mane tak nye, dan dan kepondan ada test untuk kebakaran.. haha aku ingat kan saje2 je la nak test.. skali tue, aku dengar kena turun gak.. so, manager aku pun sound la.. “hei.. pergi cepat tukar kaki.. “ ha?? Tukar kaki?? Biar benar.. haha aku dah berdekah2 gelakkan manager aku nih.. haha last2 dia betulkan ayat dia balik.. “I nak suruh U tukar kasot.. bukan tukar kaki..” gelak pun still bersisa lagi.. hehe kelakar la bagi aku.. hehe

Nak dijadikan lah cerita.. aku dah tukar selipar je, teros abg idi soh turun tangga.. hoyeaaaaaaaaahhh.. heaven la.. dari tingkat 22 ke parking.. setiap tingkat ada 22 anak tangga.. hebatlah kan.. hehe pastu, ada lagi dari parking ke LG.. mmg heaven la.. aku kire2 campor tolak darab bahagi, kire2 dalam 624 anak tangga kiteorg kena turun.. naek tangga sket dalam 10 anak tangga.. seb baek la sket ja kena naek.. dan selebihnya turun.. huhu maw pening gak la aku bile dah sampai tingkat ke 10.. asyik tunduk ja.. aku pun cam was2 la sbbnye masa aku nak turun tuh aku ase kaki aku tak cecah lantai dah.. haha tp still oke lagi la.. huhu

Tetibe teringat zaman2 skolah dlu.. ada saja kalu ujian kebakaran nih.. semua pakat dok lari sana sini.. haha skali kat tmpt keja pun ada.. heaven ah! Haha saksikanlah gambaran yang telah berjaya ditangkap oleh abg anchoi..haha skema nye ayat aku.. xleh bla.. huhu ape2lah.. sebab aku pun still ngah penat agi nih.. hahaha jom check it out!!!





erk.. ni bukanlah waktu yang dikenakan latihan tadi.. ni gambar raya aritue.. ekeke mahap2 yew.. mari kite teroskan dengan pict yang seterosnya.. haha




yeaaa.. ini dia.. gambar selepas penat lelah menurun tangga.. huhu penat o0o0o.. seb bek pas turun ada dibekalkan air.. hehe lega sket..


dan lagi.. sorang lagi staff yang kelihat penat dan memastikan kakinya tak tercabot.. wakakaka thats y dia selalu tengok bawah jew.. ekekke



bersurai pas dah penat2 turun n pas check list.. semua ada.. selamat.. hoyeaaaaaahhh.. semua lega.. huhu
lastly.. haha semua gembira sbb selamat.. orang kalu kebakaran semua sedey2, nih tak.. semua gembira sebab tak rentung waktu kejadian.. haha nice la beb.. hehe manager ku yang senyum bangat.. aku suke tengok pict nih.. hehe
okelah.. dah habes dah coretan tuk hari ni punye entri.. law ada cerita2 menarik aku kasi tulis oke.. hehe hhurmmm kaki dah mule2 sengal.. habeslah esok.. haihhhhhhh..




No comments: