~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, September 28, 2010

..buli membuli..

hari ini.. hari ini adalah hari selasa.. dan aku tak taw kenapa sejak akhir2 nih aku ase macam sangat rajen nak taep kat blog nih.. kadang2 ada rasa nk taep, kadang xdak rasa.. haha sengal sungguh kelakuanku ittew.. blog aku nih, sape2 pun boleh bace.. tade masalah.. haha nak kutuk aku kutuk la.. sbb anda diberi hak untuk memilih mana yg kalian suka.. begitu jugak dengan aku.. law aku nak kutok sape2 pon, nak ngata sape2 pon, nak tulis kelemahan diri aku skali pon, aku punye suke.. tak suke kalian leh klik button close kat ujung browser.. haha sengalkan aku nih.. hehe

kesengalan ini berlaku akibat kesan kena "brain wash" dengan senior engineer aku tuh.. haha sebaknya hatiku ini.. sebenarnye mata aku dah berair kot.. haha sian kan aku.. hurmmm.. nak wat cam ne.. aku ni anak bongsu yang mengade2.. aku ase kalian pon paham kan bile dapat tittle anak bongsu nih cam ne.. hahaha mengade2 tak hengat dunia.. haha abaikan.. suke hati aku la.. haha sempat lagi soh nyanyi lagu "apalah nasebku diriku yang malang.." adoiiii.. aku nak gelak pun cam xdak semangat nak gelak.. hahaha ada ke buli aku cam tue.. haha kelakar gak bile ingat2 balik.. hahaha actually senior engineer aku baek, cume aku cam blur2 sket bile kena prank, bile kenakan sket.. n yg seangkatannye la.. huhu xpelah.. maaf ye abg senior engineer.. hehe janji xnak wat agi dah.. kena pandai pasnih.. hehe

ermmm.. semalam bergelak sakan.. ari nih seharian aku bersedih hati.. sebak o0o0o.. xpenah kena sound cam tuh dengan orang.. xperlah.. aku amek yg +ve jew.. betul jugak ape yang dikatakan tue.. engineer laen pon da mengatakan "wake up and walk outside from ur comfortable line.." hehe ape2 pun.. aku kena cuba bukan.. hehe okeh2.. aku akan cube..

yang tak tahan aku kena tipu hedop2.. arggghh.. terok betol pakcik nih kenakan aku.. sabar je la.. knplah membuli aku yg xtaw ape2 nih.. bile dia tgk aku bukak menatang tuh, dia lari.. aku rasa la kan.. sure dia berdekah2 gelakkan aku yang lurus cam pembaris nih kan.. haha xpe pakcik.. xpe.. ada lori, ada bus.. aku dah reti bawa bas, kite race oke! haha ape menda la aku mengarot nih.. hehehe

esok ada jamuan makan2 kat opis.. yea yea.. nak snap pict manyak2.. law rajen upload kat sini.. hehe kat fb ?? nanti2lah aku pk.. ekeke k la.. maw rehat.. nanti nak goreng kepok popodom.. hehe nak bawa esok.. hehe okelah.. jaga diri oke.. hehe daa..

No comments: