~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, September 14, 2010

..bila cinta bertasbih..

assalamualaikum pembuka bicara..

apelah dengan aku nih.. kejap2 kasi salam.. kejap2 x.. aku pun xtaw knp dgn aku nih.. ekeke hurmmm.. tadi aku baru habes tengok cite "ketika cinta bertasbih.." kesiankan aku.. cite tu punyelah lama.. baru sekarang nak tengok.. huhu kalu tengok pun bukannya habes skali terus.. agak2 lagi setengah jam nak habes aku berhenti la.. wat keja laen.. sok luse aku tgk blk.. konon2 nak menghayati la.. hehe tapi aku menghayati gak la wpun aku kadang2 men game bile tgk cte tue.. hehehe mesej yang nak disampai amat jelas sekali.. dan aku sangat2 faham..

walaupun jarak mana yang memisahkan, keadaan yang tidak mengizinkan.. kalu dah jodoh xkan kemana.. tingginya kesabaran yang dimiliki.. haishhhh.. mampukah aku menjadi sedemikian rupa?? wahhh.. aku sangat kagum la.. penat lelah bersabar akhirnya dapat jugak memiliki sekeping hati yang tulus.. wahhhhhh.. nanges2 pun ada aku tgk cite tue.. haha poyossss..

oleh yg demikian, bersabar ya diri.. kelak, pasti ada yang menemani bukan.. hehe walaupun sunyi, ALLAH pasti menemani.. jangan pernah berlari kalau jalan yang ditemui adalah baru dan sukar untuk difahami.. berdoalah adalah jalan yang terbaek supaya perjalanan selamat dan senang untuk tiba ke destinasi cinta yang dicari selama ini.. hehe kadang2 hati gumbira bile disayangi kan.. hehe xpela.. belum ada rezeki.. hahaha

No comments: