~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, September 24, 2010

..hati..

aku menarek nafas dalam2 agar aku boleh merawat luka didalam hati.. mengaburi hati dan membutakan hati dgn segala kemungkinan.. bila ku lepaskan terasa amat perit skali.. saketnya bagai dihiris.. hati berdegup kencang.. minda kosong.. terhenti aku disuatu tempat yang asing.. sukarnya utkku mencari jawapan yg selama ini aku cari.. kenapa dan mengapa? aku buntu.. hurmmm.. masihkah tiada ruang lagi untuk aku berhembus nafas dalam keadaan yang aman?? perlu ke aku mencari dan terus mencari supaya aku terus dapat bernafas dengan sempurna?? berikanlah aku jawapan.. agar bisa aku tenang..

sekian lama aku menanti dan mencari.. kadang kala aku tewas.. kadang kala aku memberi kekuatan untuk diri sendiri.. kadang2 aku.. ermm.. biarlah semuanya berlalu.. aku redha jika itu bukan milikku.. aku terima seadanya.. walau ku tangis air mata darah takkan lagi aku milikinya.. biar berjuta tahun aku tetap menanti, aku xkan temuinya.. biar aku rela sendiri, yang pasti dan nyata.. bukan milikku.. tabahlah diri.. moga mampu berdiri.. mampu bernafas dan berjalan seperti yang laen.. mampu memiliki walaupun tak sama dengan ape yang aku impikan.. biarkan semua itu berlalu.. yang pasti.. suatu hari nanti pasti ku miliki semuanya.. setiap kesabaran.. pasti ada hasil yang begitu indah yang akan menanti.. sabarlah diri..

No comments: