~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, August 29, 2010

..mimpi..

assalamualaikum pembuka bicara..

xdak ape yang menarik kali nih aku nak ceritakan.. hurmm.. tadi aku bermimpi tentang dia.. sangat jelas itu dia.. hurmm.. setiap kali aku cuba merapatinya, ada sesuatu yang menghalang supaya aku xmerapatinya.. yang menjadi penghalang tu suatu benda yang menyerupai hantu.. hurmm.. mcm lawak pun ada.. hehe aku rasa sangat rapat dengan dia.. hurmm.. seems mcm org bru lepas kawen.. aku pun tak taw cam ne aku leh mimpikan dia.. lately nih wajah dia kerap sangat muncul.. puas aku menyatakan tidak.. hurmmm..

pernah suatu ketika dia membahasakan dirinya abg.. how come aku nak panggil dia abg.. lidah aku kelu nak panggil abg kot.. mungkin dia rasa tergugat kenapa ada sorang nih aku panggil abg tapi dia tidak.. huhu dia cube mempraktikkan aku dengan memanggil dia abg.. mule2 tuh mmg agak slow la dia cube bahasakan dia abg.. aku wat mcm xreti.. tapi bile dia cakap dia abg dengan nada yang paling jelas.. aku mcm pelik.. hurmmm.. aku ingatkan aku salah dengar.. hehe sian dia.. aku cube bertanyakan soalan.. tapi aku tidak memanggilnya abg.. dari segi muka dia aku dapat rasakan dia upset kot sbb aku xpanggil dia abg.. hahaha lawaknye kan.. maaflah.. kalu anda berminat nak saya memanggil anda dengan panggilan abg.. kena take time la oke.. sebabnye hanya orang2 tertentu ja aku akan panggil abg.. hehe

dah lah.. lupekan lah.. saje2 je aku update sbb aku ase dah lama dah xupdate.. petang sket nk g lowyat nk cari cooler.. hehe kalu sempat cari kasot jalan.. ekeke okelah.. end for today.. papaix..

No comments: