~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, August 16, 2010

..tiada makna..



Hurmmmm.. hari nih xtaw nak tulis ape.. g terawikh pun x.. hurm.. pemalas betul aku nih kan.. makan pun ala kadar.. ari nih eza masak.. tpi tak la.. selera makan aku dah berkurang.. aku xtaw kenapa.. hurmm.. tapi sbnrnye aku lapar lagi.. aku bedal la roti john aku tuh.. xhabes gak.. mungkin tekak aku nih miang nak makan sket2 gak nye.. hehe xpela.. abaikan.. nanti2 okelah aku nih..

hurm.. kat opis keja xbanyak cume memenatkan.. mane taknye kena pegi tempat sorang user nih je dah sampai 3x.. mule2 skrin ada garis putus2.. pastu aku dah settle kan dah.. kali kedua plak, dia kata xcell xleh buke.. bile aku dtg senyum2, teros terbuka.. oke.. sabar ya.. kali ke3 kena install Adobe plak.. hurmm.. okelah.. sambil2 tuh aku update windows tapi xhabes.. pandai2 la.. last2 pakcik tuh pesan.. "laen kali datang lagi yea.." ah.. tersentap aku pakcik nih.. haishhh.. ikot ati aku maw aku menjawab tapi xnak la bersikap rude kan.. aku just trainee je.. so buat cara trainee la.. xpayah nak gedik2 sound2 orang.. haha law aku sound pun depan office mate aku jew.. xpun dgn manager aku.. laen2 x kot.. haha

hurmmm.. aku tak taw ape motif aku merepek2 kat blog aku nih.. yang aku tahu, hati aku berdebar2 cam dlu.. perasaan aku hiba.. hurmm.. kenapakah?? ahhh.. mencinya perasaan mcm nih.. sblm2 nih oke je.. hurmm.. tahlah.. aku cuma mahukan hidup dalam ketenangan.. penat berpura2 untuk menyatakan aku gembira.. sedangkan aku sebaliknya.. hurmmmm.. inilah yang dikatakan dunia.. tak perlu menonjolkan diri.. huhu cukuplah pada sesiapa yang mengenali kamu.. yang xkenal xperlu haboh sana sini.. huhu

maaflah.. jiwa aku kacau sebenarnye.. aku cube mencari kekuatan ape yang sepatot aku merepek kat sini.. tapi masalahnya aku xjumpa.. Tuhan, bantu hambaMu ini ya.. aku lemah.. ermmm.. aku ingin meluahkan.. tapi macam ada sesuatu mengunci supaya ia tak terbuka.. hurmmmmmm..

No comments: