~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, August 14, 2010

..hari ke 4 berpuasa..

erm.. tadi aku pergi bazar kat chow kit.. huhu sambil2 buang sampah aku pun jalan2 la kan.. hehe mencari ketenangan dan cuci2 mata.. opppsss.. bukan pada lelaki yea.. cuci mata pada makanan.. kire okelah dari bazar kg baru nih.. best sket.. banyak pilihan.. tapi tuh la.. nk g sana jaoh la plak.. so skali skala je la aku p sana.. hehehe

ari nih seharian aku dok umah je.. plan nak balik kg jumpa parent terchenta.. tapi aku yang batalkan.. dengan reason yg agak kukuh.. parent aku nak datang shah alam.. dok kat sana.. so, aku pun decide xpayah balik.. jadi xdak la duet aku habes kan.. haha bijak tak.. law habes sure mak apak aku jadi mangsa.. untuk tidak berlaku kejam, aku cube berkorban dari perangai mengada2 aku nih.. haha naseb la.. orang tak suke, leh bla.. penat ah jaga hati org.. org kadang2 pun xreti gak nak jaga hati aku.. huhu

ari nih kalu diberi kesempatan, mungkin aku g terawikh sorang2.. hehe nak wat cam ne.. partner crime aku tuh p balik kampung.. hehe semalam lina jadi mangsa aku.. hehe aku ajak dia p dengan memberi ceramah.. haha aku bukan pujuk dia tapi aku puuk laki dia soh dia g teman aku.. alhamdulillah dia join temankan aku.. thanks yea lina.. semoga Tuhan limpahkan pahala yang berlipat ganda pada kamu.. kali nih, aku xnak ajak org dah.. sebab aku dah taw jawapan yang aku dapat.. kali ni aku kena independent la kan.. jangan terlalu bergantung pada seseorang je kan.. tambah2 nak g rumah ALLAH.. buat ape aku perlu takot kan.. hehe wlaupun agak kurang manis bile berjalan sendrian, aku akan tebalkan muke la.. aku akan cube.. hehehe

semlam rakaat yang ke 7 imam bertukar.. aku tetibe je ase sebak.. mata aku berkaca.. aku pecahkan dengan tutupan mata supaya tak menampakkan ia berkaca.. hurmm.. bile aku tutup mata.. titisan yang tak diundang, turun mengalir tanpa dipaksa.. puas aku tahan tapi tetap mengalir.. indah sungguh bacaan mu pak imam.. sampai aku menitiskan air mata.. aku hiba sbb masa aku nak balik imam tuh plak yang ganti.. ahhhh.. kenapalah imam nih hadir disaat2 akhir?? sebak hatiku.. rakaat ke 8 suara imam serak.. ah.. mengganggu konsentrasi aku menghayati.. tapi tak pe.. aku xmarah.. aku doakan suara pak imam akan pulih.. at least boleh la hentikan air mata aku nih kan.. hehe oke lah tue kan.. hurmm.. sumpah aku cakap.. bacaannya indah skali.. aku ase tenang.. damai.. ni la orang kedua yang pernah menggetarkan hati aku dengan bacaannya.. aku harap kali ni, pak imam tu yg akan imamkan aku kat masjed jamek kg baru nih.. mudah2an.. hehe

skrg nih nak buke pose dah.. saje aku habeskan masa dengan mengupdate blog nih.. hehehe kat opis xleh nak update or view pun.. so inilah masanya.. skrg nih aku dalam proses memulihkan diri.. aku harap aku akan berjaya.. hehe menjadi seorang yang lebih baek dari seadanya.. huhu mari kita doakan untuk semua orang oke.. hehehe ape2 pun hadapi dengan senyuman k.. walaupun kenyataan yang kite terima tuh sakit, tetapi dengan senyuman ia mampu mengubat hati kita secara tak langsong.. huhu okela.. selamat berbuke ye kawan2.. makan dengan penoh adab.. jangan lupe solat terawikh k.. hehe papaix.....

No comments: