~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, October 13, 2009

~saje2..~

erm .. ari nih walaupun dah tulis tp nak tulis gak .. xkire la korang nak kata ape pun .. sbb aku ngah bosan tahap dewa nih .. dengan melayan perotku yang meragam nih , aku layankan je la .. kelas aku td habes kul 1130am .. tp aku decide xnak balik sbb i tot my friend yg mcm perdana menteri sibuk nye tuh akn dtg n xdak kelas .. skali ntah cam ne dia kata dia ada kelas .. xpe la abaikan ..

pas abes kelas lepak2 kat loby .. kena panggil dengan kak as sbb kena soh wat undi .. so , aku pun p la dengan rela hati dan memangkah manusia2 yang aku ase oke la .. tp bile dgr balik , calon2 yang aku pangkah tuh kebanyakkan kawan2 aku telah mengkondem manusia2 itu .. erm , ada gak yg kena puji .. contoh pujian


mamat A : erm .. dia nih bagos ( sambil menunjuk calon undian yg aku kenal tue .. )
mamat B : dia nih sape ?
mamat A : ala .. dia nih yang kata "eh kamu , cepat buat !" ( sambil tunjuk aksi calon undian tue )
mamat B : o0o0o0o .. oke oke .. aku kenal ..

contoh kritikan :

mamat A : dia nih PANGKAH ( sambil memangkah gambar calon undian laen .. )
aku xsuka mamat nih .. poyo ja ..
mamat B : ha'ah .. menyampah ja tgk .. ( sambil pangkah lagi mamat td ..)
mamat C : yg ni bagos gak .. leh la wat keja aku tgk dia .. ( sambil tunjuk gambo laen .. )

erm .. payah juga nk jdi calon nih kan .. kalu org suke dengan kite bagos la .. law xsuke mcm2 cte akan kuar .. dr yg xkenal n xtaw pasal aib kite akan taw gak .. naseb la baek aku dlu x join calon2 JPM tue .. selamat ~~~! then , aku pun p la makan dengan kawan2 aku kat kedai kuceng ..
aku tanya kenapa .. derang pun balas "sbb sblm renovate , kedai nih banyak kucen .. " hahaha lawakkan .. hehehehe

ari nih aku kena wat lab test wireless .. penatnye menunggu dengan keadaan yg xsempurna nih .. payah .. memenatkan .. mule2 janji kul 230pm .. aleh2 transfer kui 430pm .. pergh .. ini satu kisah , cerita pada hari tersebut .. hahaha cam alif aziz ja nyanyi .. ekekeke al kisahnye , kami mencari sebanyak mane laptop utk wat lab test tue .. skali ayu nih pinjam la laptop mr. J.. hahahaha kisahnye pasai kawan aku nih la si ayu .. dak2 ni nyanyi lagu Yuna dan sebenarnye .. hahaha maksod terpaksa di rahsiakan sbb nanti ada pihak yg terselindung .. aku pun nyanyi la lagu tersebut dengan hapal x hapal .. hahahaha ayu senyum ja .. ngeh ngeh ngeh .. senyum ada makna tue .. hahahaha then , kami pun menyempurna kan la kami punye lab test .. akhirnya, BERJAYA .. salute ~!! hahahaha oke la .. penat menaep .. hehe jumpe lagi yuk .. daa .. salam ..






-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: