~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, October 13, 2009

~kebosanan yang berganda2.. ~

Assalamualaikum pembuka bicara ..
erm .. skrg kat library xtaw nak buat ape .. buhsan tahap maxima dah nih .. next class kul 2.30pm .. dunt know what should i do .. nak dload nota icis xleh plaks .. haruk2 .. terpaksala aku buka web ape2 ntah yg leh ilangkan kemengantukkan mata aku nih .. dem ~!!
pasni ada test lab wireless .. bacaan tak dilakukan sbb aku mengantok tahap dewa dewi .. nak balik cam xberbaloi ja .. sbb dah 12.34pm .. tinggal 1jam stgh ja .. xpela , if wireless habes awal , aku terpaksa la balik ostel .. dtg kampus cam ne plak ?? naek aja keta yg telah ku rembat dari abg aku .. hahaha settle .. hahahaha
wahai mata , jangan la mengantok .. wahai diri , jangan saket oke .. i wish u strong today .. hehehe k la .. mencari maklumat jap .. huarrrghh ..
-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

2 comments:

uLat cOmeL said...

tau dah..
mmg suke tito

qaseh qist said...

aik.. mana ada tito la..
hadoi..
penat menahan mata taw...
skrg nih dah segar semula.. hahahahaha