~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, October 27, 2009

..no idea ..

assalamualaikum pembuka bicara ..

erm .. lately nih aku dah jadi mcm hampeh la .. xtaw pasal apa .. environment ka apa ntah sikap ka .. aku pun xtaw .. penat la nak jaga ati orang .. ada org jaga ati aku ka ?? paling aku xsuke mereka2 yang selfish xtentu arah .. mmang meluat .. tp cam ne aku nak luahkan ?? erm ..

tengs noris sbb temankan aku smlm .. aku hargai .. penat menyembunyi perasaan nih .. menangis dan menangis .. aku bosan la .. bosan idup macam nih .. kawan aku ckp xkire sape pun manusia itu kite perlu bersikap selfish .. should i ?? aku bukan mcm tu la ..
aku xnak kembali pada dunia kekejaman aku tue .. arrgghhh .. persetan kan semua tuh , makin nak dekat exam makin aku lihat muke2 yg selfish .. oke .. never mind la .. xkemana da dgn sikap selfish tue ..

kdg2 org yg mereka2 xsuka itu banyak membantu aku dlm diam .. skrg baru aku nampak .. permata yg berhabuk dan permata yg dilindungi habuk .. xpe la .. berkawan kena ati2 .. takut tersalah pilih bahaya dunia akhirat ..

masalah penuh dengan masalah .. ada mamat gile mane tah yg mengganggu ketenteraman aku slama nih .. dr aku xpegang hp terpaksa pegang hp tiap saat .. dem~!! mengganggu la .. aku bukan gf ko .. xpayah nak layan cm tue .. MF !!

arghhh dah dah stop2 .. makin banyak yg akan terkuar nanti .. btl kata noris .. hati xmampu nak tampung semua permsalahan n kelukaan .. kalu komputer pun kena deleta some data if dah penuh .. tah la .. aku serabot .. malas layan perasaan ..

aku .. mintak maaf kepada seluruh umat manusia yg masih hidup seandainya aku ada wat salah .. maafkan aku ya .. aku nak peksa .. k la .. boring plak asenye .. hehehe sekian , wassalam ..



moral of da story : nothing ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: