~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, October 15, 2009

~makan2~

.. assalamualaikum pembuka bicara ..

erm .. balik dari wat lab test tue kan , aku p la makan2 dengan kawan2 aku .. si syu , pedot , zaa and jiha the cutest girl .. kami berlima la kire nye .. kami pun decide nak p makan kat mane .. p mkn kat area2 lrt kerinchi .. zaa kata situ makan sedap .. just try .. saje nk cari haluan baru .. pas sampai ostel aku , kami pun siap2 la nk p makan kat situ .. hohoho

dah sampai cari port yg kire sesuai gak la kan .. sebab kami nih ramai .. hohoho dah pilih dah .. sesi pengorderan makanan .. hehehe aku pilih nak makan A . B . C .. mmg febret .. nasi goreng kerabu and ayam paprik .. nyumi2 .. hehehe


erm .. ni la A . B . C febret aku tuh .. hehe


me and zaa yg tiut ..


muke mintak penampo .. hahaha


me and jiha ..


perasan comel tp sbnr x oke .. :p


menghabiskan masa sementara makanan sampai ..


muke tahan lapo + penat .. hehehe


syu n pedot ..



akhirnye .. hahaha


erm .. setelah selesai kesemua nya , kami pun berangkat la pulang ke tempat masing2 .. pedot and zaa balik ke bangsar tmpt penginapan yg paling dicintai .. aku n yg len2 , balik KG BARU .. hehehe betul kata adeq aku .. " kak , makanan ape yang xdak kat kampung baru tuh , semua ada kak .. besh pun besh .. " hehe xpe la deq .. kak dah kenyang pown .. hehehe

aku balik dengan menaiki kereta pinjam .. meh sini aku besarkan .. KERETA PINJAM .. siap bold agi .. barang sape2 yg kata aku belagak ke ape ke xdak duet pakai keta mewah ka apa apa skali pun .. harap maklom .. bukan aku saje2 nak mintak keta tuh dtg sini .. abg aku .. aku boldkan agi.. ABANG AKU .. MINTAK TOLONG SIMPANKAN KERETA DIA SEBAB DIA NAK BAWA KETA LAEN BALIK RUMAH .. so , aku harap xda lagi desas desus yg blh menyakitkan tinge aku .. kalu aku nk belagak sangat , banyak agi kat umah aku tuh ada keta .. MERC , BMW semua ada oke .. puas ati aku .. hope manusia yg membaca n memblame aku sedemikian rupe , paham maksod dan intisari yg aku tulis tue .. bukan dia xnampak abg aku dtg nak mintak tlg .. kalu dah xnampak sangat tambah power agi kat kanta tue oke .. sorry la , ko nak melawak dgn aku bukan timing yg betul .. sorry oke ..

dah la .. merapu ja .. ape yg aku tulis nih ntah .. hahahaha merepek2 kerepek je .. ikot sedap aku je .. skrg nih masih ada lagi syawal kan .. Selamat hari raya aidilfitri , maaf zahir batin oke .. salam ..


corat - coret : moral of the story : kadang2 kite nih perlu merendahkan diri , dan adakala nya tak sebabnye bile kite slalu rendah kan diri , ramai yg pijak kepala .. sekian ..


-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: