~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, August 12, 2009

xdak motif

Assalamualaikum pembuka bicara ..

erm .. xdak ape nak buat la ari nih , buhsan yg teramat sangat la .. nak wat ip xdak mood , nak wat math xnk serabotkan pale .. nak wat advanced routing tp xdak plaks soxlan .. memang blur .. yg aku taw skrg nih nak merehatkan diri secukup yang mungkin tp xtaw sampai bile .. sbbnye bile aku mkn ubt tahan saket nih dari klinik ape nama ntah kat kg. baru nih aku ase cam down yg teramat sangat .. nak angkat tangan pun xleh gak .. erm .. payah gak .. mcam smlm .. dengan jujur aku pun makan la ubat nih kunun2 nak sehat dengan cepat .. tapi kesannye adalah , aku jadi down gile .. memang xlarat sangat2 .. tapi au gagahkan diri la sbb kunun2 nak wat ip .. sambil2 tuh leh la aku study tuh kuiz ip .. tapi , pergh .. memang xlarat nak duduk weh .. duduk kejap dah baring balik .. pergh memang kuat weh dia punye penangan .. haish ..

nak tak nak dengan separoh sedar n kemas ala kadar , p landing n terus tdow sampai pagi .. hahaa memang xsedar ape2 , aleh2 dah pg .. erm .. ase cam malas nk p kelas pengajian malaysia nih .. smpai2 kat kelas bile lecturer nak start ngajar aku pun mule la ase cam mengantuk yg teramat sangat .. yelah dah la tunggu punye lama semangat pun hamper hilang .. haish .. amat buhsan .. hehehe

petang lak ada kelas eng. math .. pergh lagi la super duper mengantuk weh .. aku siyap leh tdo kat library kejap .. aleh2 kacang kejotkan aku terus segar .. dok kat library tdo depan pc .. hahaha ape punye gile la aku nih .. tensen sbb internet xleh nk buke .. ekeke so, skrg nih ase saket2 still ade la .. ase cam lenguh2 badan .. xtaw pasai apa .. ni ngah nak online xtaw pasai ape ym xleh nak on9 cam H la .. siyot ..

k la .. buhsan .. dak bilik aku nih gile dok nyanyi2 panggil nama aku .. kata nk tdow aleh2 memekak plaks .. pelik aku dengan manusia zmn skrg .. hahahaha k la .. nantok .. adios ... salam..

corat coret : aku rindu , tapi xtaw kat sape n xtaw nk luahkan cara nak luahkan .. mcm ne eh?

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: