~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, August 5, 2009

bile dah bosan part 2

Assalamualaikum pembuka bicara ..
Ari nih lecturer taha xdatang .. mc barang kali .. ekeke bile dah xda ape lagi aku n the geng p la memulakan operasi mencari makanan .. ingatkan nak makan kat dbkl , tapi ujan dah berhenti aku pun p la mkn kat bank islam .. mkn la sama2 geng2 aku yg sengal tuh , c emi a.k.a ema , mael a.k.a kacang buncis , rockers a.k.a irwan ..
balik lepak kat lab 404-1 , sambil2 lepak ntah cam ne c mael leh search nama aku kat google .. gile hampeh la .. haish .. ada ke patot .. padahal aku ada masuk remaja punye website , kire karangkraf punye web la .. xsangka plak la ada nama kat kelab maskulin .. haish .. memalukan .. tu la dia bile xda keja dah kawan2 aku tuh , haish .. sangat sengal .. jap agi nak mulekan lab , lab wireless network .. hohoho sangat buhsan la plaks .. xdak semangat .. pastu ada lab plak , lab icis .. haish .. jumpe plak la dengan si sepul tuh .. haish , lagi bengap aku .. hahaha
erm , k la .. buhsan dah nak menaip .. xtaw nak tulis ape .. kawan2 sengal aku tuh dok maen game n wat ape ntah .. just tgk dari jaoh ja .. hohoho k la .. adios .. sekian , salam ..
corat coret : buhsan bley wat diri jadi gile ..
------------- kaloo rajen.. komen2 la yerk ..-------------

2 comments:

onie said...

mkan je ko nie

qaseh qist said...

hahaha onie.. mana ada la onie..
hehehehe