~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, August 7, 2009

..demam..

Assalamualaikum pembuka bicara ..
Erm .. ari nih ari jumaat .. kelas cam besa dengan cik kiyut tue , cik nizam .. hehe ari nih aku xdak semangat , tp disebabkan cik nizam punye kelas , aku gagahkan diri gak .. at first , aku oke ja .. kewl beb .. dok bukak internet cam besa bile dah sampai kelas .. ada komen dari onie .. hehe bile bukak blog kacang , pagi2 agi dah bahan aku .. haish .. xpela .. aku xkesah kawan2 punye pasal .. if 1 day aku xdak , nanti korang nk bahan sape plak .. xdak la nak dengar sore aku agi dah .. hahaha ( eh , knp ayat semacam je nih ? )
Erm .. actually , aku demam skrg nih .. macam2 ada dlm pikiran aku nih .. aku kena H1N1 ke eh ? ase sedey la sejak akhir2 nih .. bile aku dengar roomate aku ckp pasal H1N1 smlm ase cam sebak jew .. mana taw kot2 dipanggil awal ke .. sape jangka ? amalan xcukup banyak lagi , hurm .. mcm2 la aku pk .. nak wat wasiat .. kelakar pun ada .. tapi cube bayangkan ape korang rasa bile simtop2 yg dickp ada kat korang ? sure ase cam sedey kan .. tambah2 bile H1N1 nih private xnak trima .. kena bergantung kat kerajaan gak .. kalu kat kl tuh . op kos la kat HKL .. nak harapkan HKL tuh , punyela ramai org .. erm .. dah saket pun nak kena queue gak .. terseksa hidup weh ..
aku dgr bile roomate aku ckp cam tuh , aku dah pk bkn2 .. aku ase mcm aku plak yg bakal lalui semua tuh .. erm .. seksanye aruah nak meninggal .. hanya krn nak dapatkan oksigen , aruah terpaksa queue and akhirnya meninggal .. sangat tragis .. bahaya nya bile dapat penyakit kan .. hurm .. aku cam tuh ka ?? ntahla .. pale nih asyik saket2 , badan lenguh2 .. erm .. p jumpe doc ?? confirm aku sehat sblm jumpe doc .. hahaha thats me oke .. sbb smlm ada ura2 nak p klinik , aku leh sihat kot .. agak pelik la kenapa dengan aku .. hehe bukan aku je , family aku pun sama gak .. nak p jumpe doc , dan2 tuh sehat .. bile blik jumpe doc saket balik .. tuh yg mls tue .. hehe
leka sangat wat lab internet programming nih sampai aku lupe plak nk tulis menda kat blog nih .. aku ase dalam banyak2 sem yg aku ada la kan , lab internet programming nih je yg aku manfaatkan dengan sepenuhnye .. xpun lab icis .. hahaha sbb aku seronok nak wat lab .. lab laen , cam lemau jew .. ekekeke k la .. nak sambung wat keja ni .. seronok tahap dewa tapi aku lapo .. hehehe kawan2 doakan aku sehat yea .. maseh banyak misi yg blm aku selesaikan .. mudah2 aku sehat .. if xsehat n berterusan mcm nih , maafkn segala kesalahan aku yew .. aku senyum , aku ketawa xbermakna aku sehat .. hehehe k la , takle care , papais ...
corat coret : kata org kalu kite saket nih Tuhan buangkan sket dosa2 kecil kite .. betul ke???
-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

3 comments:

Haniffah Yusoff said...

Kedua-dua doa ini mudah dan ringkas... hafal tanpa amal kira null :P


http://0ffthewa11.wordpress.com/2009/08/05/bacalah-doa-ini-buat-menghadapi-h1n1/

http://pukullima.blogspot.com/2009/08/cuba-doa-ini-untuk-hindari-h1n1.html

qaseh qist said...

erm... terima kasih yea mak miza..
terharu sangat2...
semoga anak makcik sehat hendaknye.. AMIN...

Haniffah Yusoff said...

adoiii silap bagi info.. satu lagi ialah Surah Yaa Siin ayat 58.. (36:58)
(http://iiu.edu.my/deed/quran/malay/)

juga bermaksud:
Bermula kesejahteraan daripada Allah swt.

sori mori..