~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, August 18, 2009

serabai

Assalamualaikum pembuka bicara ..
xtaw nak tulis ape .. jiwang kaco .. fikiran kosong .. minda da serabot .. gile bodoh punye aku sbb percayakan pd org2 yang xsepatotnya .. dem~!! knp percaya sedangkan dah taw jawapan yang jelas depan mata ?? argh .. dunia ni kejam atau aku yang slalu xdak luck .. im just fing the best person for my life but not mr. right oke .. erm .. ase cam dah xnak percaya da pada semua .. dem ~!!!!!!!!!!!!!!!!!! saket taw x~!! aku saket !!! argh ..
dah la .. xlarat nak komen .. jiwa berkecamuk .. semua depan aku cam ilusi ja .. semua xdak makna ..
semua tipu ~!! argh !!!!!!!
corat coret : silent is the better thing i can do .. even i keep smiling but it dosent mean aku happy ..
p/s : kawan2 maaf ya if aku berlaenan dari yg sebelum ni .
aku xtaw cam na nak control apa yg berlaku kat aku .
aku xnak nanges dah ~!!
maaf ya kawan2 ..
[ FULLSTOP~!! ]
-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

1 comment:

Unknown said...

aiyak...relaks la intan....sbr k...