~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, August 4, 2013

..Separuh jiwaku pergi..


Tiada apa yang nak ku lunaskan..
Tiada kata yang menggambarkan segalanya..
Tiada kasih yang perlu ku tagih lagi..
Tiada cinta yang perlu aku khianati.. 
Segalanya kini kosong seperti dulu.. 
Hari-hariku ditemani sepi..
Tidak perlu berjanji lagi sampai ke mati..
Hancur sudah hati yang pernah diberi untuk disayangi..
Silap jua diri kerana pernah memungkiri janji pada diri sendiri..
Mungkin ini cara yang terbaek Tuhan yang mendengar kata hati..
Telah kuketahui segalanya..
Terima kasih Allah..
Andai ini takdirMu, aku redha..
Jadikan aku insan yang lebih baek dari sebelum ni..

Tuhan,
Hanya satu pintaku..
Biarkan aku bahagia tanpa siapa-siapa disisi..
Andai ini ramadan terakhir buatku..
Aku redha dengan segala ketentuanMu.. 
Amin.. 


No comments: