~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, April 12, 2013

..Salahkah aku..

Salam 1 Malaysia..

Hurmmm.. Laju kipas berpusing mcm laju gak pale otak aku ni berpikir.. Kadang2 aku blur.. Salah or btl ke ape tindakkan aku ni.. Aku rasa xperlu ngadu domba bagai cume aku nk luahkan agar ape yg terbuku kat hati aku ni hilang..

Ok.. Aku ada 18org anak sedara.. Ramaikan.. Tapi xsemua yg rapat dgn aku.. Mereka cube rapat dgn aku tp aku blur.. Kejap je aku lepak2 n borak2 pastu aku xde idea.. Kejamkah aku? Padahal derang ajak aku maen2 sama.. Tpi aku endahkan.. Btw.. Bkn endahkan cume aku rasa cam aku xreti nk bergurau dgn derang..

Walhal yg laen2 okay.. Ada few jewp yg kureng sket or derang sememangnye xnk dgn aku.. Aku tgk derang beria2 je tunggu ape aku nk bg.. Nak ajak borak.. Maaflah.. Makcikmu ini bkn sempurna orgnya.. Maybe sikap ur parent buat aku gentar mcm ni.. Hurmmm abaikan.. Now heading to kl - N.sembilan - mlk - n.sembilan.. Auchhhhhhhhh.. Semoga dipermudahkan.. Aminnnnnnnn..

Oklah.. Nak gerak.. Later on smbg yaw.. Papai. Arios..

No comments: