~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, August 25, 2013

..Herbal Essences pujaan ku..




Salam 1 Malaysia..

Hehehe tetibe upload pict Herbal Essence ni kenapa? pelikla pulak.. bukan dapat extra money pun sbb tlg wat iklan.. huhu tapi xpela.. aku xkesah.. cume aku nak share kan sumting la kat sini.. shampoo nih bagi aku best!! tersangat la best.. bile aku pakai siyesly rambut aku cpt panjang.. nama pun for "long term relationship.."  so pepaham le.. yang peliknye bile aku tanya ehem2 aku.. rmbut dia xpanjang plak.. haha maybe xsesuai kot dengan dia.. hehehe abaikan..

yang aku penah cube shampoo only + other conditioner.. mask rambut xpenah lagi la.. tapi memang best la.. terasa cam rengan je rambut aku.. yelah sebelum nih rambut aku tersangat la panjang.. skrg nih panjang je.. so, aku xtry la kan utk yg terbaru nih.. hihihi

sakan punye soping arinih sbb menatang nih tersangatlah murah.. 2 for RM20.88.. bayangkan sebelum nih seketul je RM16.90.. kalu 2 ketol? so aku membeli dengan gaya tersangatlah bijak.. (perasan! naek lif tekan sendiri..) aku gunekan voucher yang sedia ada + dengan staff purchase tempat aku kerja.. haselnya? 2 for RM13.80.. hahaha mane aku xpuas hati?? siapa pun akan berpuas hati yang teramat la sangat!! gembira xterkata.. balik pun senyum2 je..hahaha

hurmmm.. shampoo yang sedia ada pun xterhabes.. beli lagi yg laen.. okay! aku sangat tamak!! haha shampoo utk herbal je.. ada 3 and 2 conditioner.. l'oreal 1.. dove 2.. herbal essence yg kecik 1.. hurmmm ape lagi eh.. haaaa.. satu agi brand.. lufer! kikiki sunsilk + conditioner.. haha gile kan? sangat taksub dengan shampoo.. mandian xpe lagi.. sbb dah bnyk pakai slalu.. xpe.. t aku beli yg len plak.. kikiki best kan soping! haha

oklah.. nak chau dlu.. laen kali sambung.. arios!

No comments: