~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, August 23, 2013

..Sokay, Its okay, Okaylah..


Salam 1 Malaysia..

Hurmmmm kadang2 dugaan yang datang nih nampak je remeh tapi susah untuk diterima kat hati nih.. bile kata disalah erti lagi la menyirap segala benda.. kadang2 aku terpikir macam mane nak buat orang paham dengan ape yang aku buat.. sekeliling aku.. tempat keja.. rumah.. kawan2.. Aku xmintak ape2.. pakse orang suke aku ke.. hape ke.. tidak.. itu hak kalian masing2.. cuma aku terpikir cara terbaek untuk orang paham ape yang sebenarnya aku cube sampaikan.. adakah dengan cara berdiam diri? dengan jadi orang gile meroyan sana sini? hurmmmm.. dari tempat keja sampai lah kerumah nih aku pk.. aku xmintak dilayan baek.. cume paham situasi je..

aku paham.. aku pun xbole nak paham orang.. tapi at least aku cube.. betulla kata org.. rambut sama hitam hati laen2 kaler.. hhurmmmmmmmm sabarlah.. sabarlah sabariahhh oiiii.. malas la nk pk.. bosan melanda2 kepala nih.. baek layan lagu seksi nih.. terhibur sket.. hehehe

#hak #berkata #hak #anda

No comments: