~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, August 9, 2012

..riang gembira dihari puasa..



Salam 1 Malaysia..

yeah! tedo yg lena walaupun lambat.. huhu ase tenang jewp.. pekehe nye yop!? ape motip nk hupdate pagi2 nih? tade keja ke ape? hehe ade.. cume.. nak share betapa riangnye hati.. hehe haaaa.. menda nih la yg aku amalkan x skrg nih.. waw! siyes aman hidup aku.. xcaye try la.. and the truth is aku mmg happy gile tahap dewa dewi!! insiden entri yg santai aku rasa n aku cube luahkan dengan tahap kebencian yg maxima.. aku harap aku lega dan mmg lega! haha okay.. bkn nih sbnrnye aku nak cte.. haha

okay.. kejap lagi cuci mata.. yeay! yeay! riang benar hati aku nih.. ade ape2 ke? haha cukuplah melihat dari jaoh.. sentuh melalui hati dan berdoa melalui ilahi.. haha dah start dah ayat poyo aku nih.. haha apekehe nye yop!! haha semangat tinggi menjulang.. semata2 sekadar melihat.. heh! taksub sungguh.. lalalala~ 

dah takde idea.. sebelum lambat n kena caci maki, baek siapkan diri n maneskan muke seperti gula! baru nampak indah! haha okay.. aku angau! haha angau ke langau ke bangau? mane2 nak label pun boleh.. tade masalah bg aku.. huhu kbai.. arios! 

No comments: