~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, August 22, 2012

..hari raya..


Salam 1 Malaysia..

Haaaa.. mood raye.. raye.. raye.. wewiiiiit.. comel x tuan tanah kedaong? lalalala bekerja di hari raya sambil memakai bukan baju raya amat menjengkelkan.. haha bukan lupa diri cume mmg cari pasal je.. haha maaf.. ari nih aku xbape nak betol sgt.. hehe bile datang semua pandang pelik kat aku.. haha sampai ada yg xperasan pun hade.. laen sgt ke ghoman aku nih? lalala 

al kisahnya.. mmg aku xpenah mekap pun bile dtg keja.. haha muke cam hape tah.. serabai n selekeh jewp.. law dtg mood aku, bole la aku menghias2kan diri.. motip? boipren aku xde sane.. so wat ape aku nak mekap2 kan.. hehe baek punye alasan kan! lalaa

ni kire latest pict la kan.. tuan tanah kedaong saje2 upload smbil2 buang habok.. huhu dah bersawang blog den nih haaa.. oklah.. sempena hari raya nih.. den, tuan tanah kedaong.. nak ucapkan.. 

"SELAMAT HARI RAYA AIDIFITRI.. 
MAAF ZAHIR DAN BATIN.. 

khas sesapo yg konal dongan den la! humangaihhh.. bahaso nogori toruih den bagi haa.. hamek ekau!  kbai.. arios.. 

No comments: