~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, August 10, 2012

..keranamu R series..

Salam 1 Malaysia..

Haaaaa.. Kan betul.. Hidup indah jika kita plan yg indah2 jewp.. Thanks God.. You still listen my words.. My passion.. Thanks and thanks.. Dont know how to describe how much thankful am I.. Hehe

Sepanjang hari aku snyum.. Wlaupun penat bile aku kenang kembali terasa best!! Haha even I was doing my work but i still can see you sayang.. Sayang??? Gossshhhhh!! Ini dah kes terok!! Jgn lah beli jiwa aku dengan segala kelembutanmu.. Rosak binasa nanti aku dan kau.. Haha tapi aku suka!! Haha

Aku xsekuat mane.. Andai kau beli jiwa aku utk kebaekan.. Aku relakan.. Relakan??? Hahha mana taw kan.. Kan kan.. Heehe andoiiii sungguh dah terok aku ni.. Hahahaa

Hilang rendu aku bile dpt berjumpe.. Haha bile bergurau mesra lg lah kan.. Indah hidup aku.. Adoiii kau buat hidup aku riang.. Kau buat hidup aku ceria wpun kau menyakitkan hati.. Haha dah2.. Habes smua cte.. Xde ap dlm hati..

Kerana mu R Series.. Aku dipandang dgn penoh makna.. Haha okay.. Dah2 jgn perasan!! Kbai.. Arios!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: