~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, August 17, 2012

..nothing..



this is not fake.. this is true.. #damn true

Alangkah indah jika masih ada yang memahami.. 
Ya, ramai yang memahami tapi tak pernah merasai..
Bukan niat aku meminta segala yang terjadi begini..
Hanyalah dari naluri diri.. 

Arghhhh puas aku persetankan untuk memperkukuhkan diri..
Malah janji yang pernah diberi telah ku layari seperti mimpi..
Menyiksa hari2 ku sendiri..
Tolonglah fahami..
Bukan berjuta ringgit yang aku mahukan..
Bukan jua segala penghormatan yang aku inginkan..
Bukan segala keinginan yang boleh aku lunaskan.. 
Aku manusia biasa yang masih punyai erti keinsafan.. 
Kalau lebih memahami dan mengerti hidup ini mungkin tak kan jadi begini.. 
Sukar aku lafazkan dari hati.. 
Sukar aku lontarkan supaya sepi..
Sukar untuk aku bernafas untuk jalani hidup sendiri.. 
Tolonglah mengerti.. 
Ya Allah Ya Rabbi..
Ampunkan hambaMu ini..
Aku xmahu tersasar jauh dari landasan mu Ya Ilahi..
Tapi aku sering disalah erti.. 
UjianMu begitu hebat sekali..
Aku cuba jalani..
Bezanya tak seindah yang diimpi.. 


**Berkata dalam hati.. kau takkan pernah sunyi.. kau takkan pernah menyendiri.. tak perlu menangisi.. tutup blog.. TEDO!! arios!!

No comments: