~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, September 28, 2012

..penulisanku..

Salam 1 Malaysia..

Hurmmmm cant sleep.. Tapi penat actually.. Hurmmmm tetibe aje nak tulis n3 bru.. Sambil2 tu whatsapp dgn officemate.. Huhuhu

Hurmmmm ati terdetik.. Mungkin ada segelintir manusia yg kurang menyenangi dgn entri yg aku carutkan kt sini.. Ada yg beranggapan entri kedua aku yg latest menujukan pd seseorg..

Ya.. Mmg aku maksudkan dgn seseorg.. Tp aku sendiri xkenal umat tu.. Dia berhati mulia sanggup dtg smula ke lokasi kejadian utk byr semula ape yg dia amek.. Nampak ap yg aku cube jelaskn??
Xnampak..?? Tu masalah kau..

Smpai meremang bulu roma aku lihat kejujurannya.. Bkn krn dia org endonesia or dialek bahasa yg pelik.. Tpi dia seperti aku.. Perempuan dan memakai tudung.. Mungkin bg yg laen tu baek tp bg aku.. Itu luar biasa.. Susah utk dipupuk sebegitu rupa.. Huihhhhhh insiden td buatkan aku benar2 terkesima.. Jauh diaudut hati aku.. Aku teringin memiliki hati sepertinya yang tulus ikhlas kehidupannya diserahkan pd Allah.. Semoga aku mampu menjadi sedemikian rupa.. Amin.. Amin ya allah...

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: