~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, September 13, 2012

..cerita ceritu..



Salam 1 Malaysia..

Hurmmm lagu yang dipaparkan xde kena mengena dengan ini story.. tataw la end of entri ni aku nak selitkan sekali or x.. yg pasti aku suka dengar lagu nih.. ada yang duet dgn ct.. tapi aku x minat.. sebab ct nyanyi mcm mencacatkan lagu yang sedia merdu nih.. ni tanggapan aku la kan.. jgn dok saman aku lak pasnih eh.. hehehe 

saje nak hupdate blog aku nih ha.. tadi balik dr keja jumpe la couple dari saudi.. kire area2 sana la.. tanya camne nak g klcc.. aku suggest kan naek train.. dengan selamba ayam malaysia dia kata dia nak jalan2 n xbawak duet.. saje nak melihat2.. mule2 nak g pavilion, pastu aku ckp la pavilion jaoh.. aku suggest klcc and then derang pun pegi.. 

dalam hati aku terdetik.. sanggupnye derang berjalan2 waktu malam berbekalkan air mineral kecik.. agak penat la kan dari kg baru - klcc.. tapi derang nk p sangat aku xleh nak kate ape la kan.. huhu biarkan je la.. salute la beb.. law gadis2 malaysia yg berjalan2 waktu malam aku rasa sure derang dah kena cekop dah! settle! bayang pun tataw ntah kemana.. 

dlu aku penah gak terdetik.. bile da kawen nanti aku nak berjalan2 dengan hubby aku.. saje2 amek angin.. sebabnye aku terbaca 1 artikel, Nabi Muhammad S.A.W kegemarannya adalah berjalan.. jadi kunun2 nak ikot sunnah la kan.. haha harap2 termakbol la doa aku nih kan.. cam best jewp! tapi kena pastikan tmpt yg nak jalan tu best dan best! haha camne? acamtulah.. haha 

walaupun lambat tuhan makbulkan doa aku.. tak bererti tuhan xmendengar segala isi hati aku.. banyak yang tertunai cuma aku yg leka.. haihhhh ini lah manusia.. lemah dengan godaan! harap2 iman aku akan terus kekal sampai bila2 pun.. amin.. amin ya allah.. 

ok.. aku sebak dengar lagu nih! nak tedo.. kbai.. aarios! 

No comments: